Elindult a Szerencsejáték Zrt. toborzó kampánya

Elindult a Szerencsejáték Zrt. toborzó kampánya olvasható a mmonline.hu weboldalán.

2022. március 1-jén ismét elindította a Szerencsejáték Zrt. a Level UP!…

A teljes cikk itt olvasható:
Elindult a Szerencsejáték Zrt. toborzó kampánya

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

2022. március 1-jén ismét elindította a Szerencsejáték Zrt. a Level UP! utánpótlás- és gyakornoki programjának toborzási kampányát, amelynek elsődleges célja, hogy vonzó fejlődési és karrierlehetőséget kínáljon a felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatóknak, illetve a maximum 2 éves munkatapasztalattal rendelkező pályakezdőknek.

Az idei kampány egyik különlegessége, hogy a kreatívokon a programban jelenleg is a cégnél dolgozó kollégákkal találkozhatnak az érdeklődők. További érdekesség, hogy a következő hetekben többek között Trunk Tomival, Z-generációs influenszerrel működnek együtt, aki betekintést ad a kulisszák mögé, hiszen exkluzív videós tartalmakkal jelentkezik a Level UP! utánpótlás- és gyakornoki program résztvevőivel, valamint közvetlen vezetőikkel, ezzel is közelebb hozva az „SZZRT-s közösséget”. A kampány teljeskörű megvalósításáért a Lounge Group felel.

A kampány 2022. március 1-től április 18-ig tart, amely megjelenik online és közösségi média felületeken (pl.: TikTok), közterületeken, országos rádiókban, valamint 3 egyetem kommunikációs csatornáin is. A hagyományos óriásplakát és citylight-felületek mellett a reklámfilm és a saját történeteket bemutató kreatívok megjelenését a célcsoport minél nagyobb mértékű elérése érdekében intenzív közösségi média kommunikációval erősítik, amely PR és belső kommunikációs lábakkal is kiegészül.

A Szerencsejáték Zrt. hosszú távú stratégiai célja növelni az ismertségét a felsőoktatásban, elérve a potenciális pályakezdő célcsoportot, felkeltve és megnyerve a legjobb hallgatók figyelmét és érdeklődését, a nagyszámú jelentkezési hajlandóság mellett. További céljaik az egyetemi kapcsolataik erősítése, valamint a kiemelkedő munkaerő-utánpótlás bázis biztosítása szakértői és vezetői szinten egyaránt.

A kampány fő üzenetét a jelenleg is formálódó munkáltatói márkastratégia alapján határozták meg: „A Szerencsejáték Zrt. Level UP! programja egyenes út számodra, hogy tehetséges pályakezdőből elismert és sikeres vezetővé vagy szakértővé válhass, aki örömét leli a munkájában. Egy hazai piacon egyedülálló, élményalapú iparág működésébe kapsz betekintést, ami játékosaink számára izgalmakat, munkatársainknak pedig izgalmas feladatokat tartogat.”

2022-es év elején belső felmérést végeztek a már jelenleg is a vállalatnál dolgozó Level UP!-os utánpótlás és gyakornoki kollégák részvételével, illetve közvetlen vezetőikkel. A program erősségeiként a gyakornoki kitöltők kivétel nélkül az összetartó csapatot jelölték meg, 80%-uk pedig a kellemes munkahelyi légkört emelte ki. Az utánpótlás program kitöltői szintén teljes mértékben elégedettek a Level UP!-os közösséggel, ahova bekerültek. A programba részt vevő fiatalok megítélése kifejezetten jó a Szerencsejáték Zrt. szervezetén belül, a megkérdezett szakmai vezetők a fiatalok 86%-ával kapcsolatban gondolja úgy, hogy egyre hatékonyabbá válik a munkavégzésük.

A Elindult a Szerencsejáték Zrt. toborzó kampánya bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Elindult a Szerencsejáték Zrt. toborzó kampánya

Vélemény, hozzászólás?