Főszerepben a fiatal kreatívok

Főszerepben a fiatal kreatívok olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Idén újra megszervezi a Young Cannes Lions hazai előválogató versenyét a…

A teljes cikk itt olvasható:
Főszerepben a fiatal kreatívok

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Idén újra megszervezi a Young Cannes Lions hazai előválogató versenyét a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Cannes Lions- és Eurobest hazai nagyköveteként. A 31 éven aluli, ügynökségi – és ügyféloldali fiatalok jelentkezését 7 kategóriában várják.

A tavalyi évben az előválogató verseny elmaradt, még a pandémia okozta helyzet miatt. Viszont az idei évben újra megrendezésre kerül a 3 napos hazai előválogató verseny. Fontos változás, hogy az elmúlt évekhez képest, a hazai megmérettetést megnyert páros adott kategóriájában nem utazik automatikusan Cannes-ba.

A nemzetközi előválogatót pedig Zoom-on keresztül fogják tartani és az a magyar páros, aki a legjobb eredményt éri el, az fog kiutazni a MAKSZ szervezésében a Cannes Lions fesztiválra június 20-24 között.

A 7 kategória közül a Young Marketers kategóriában az ügyféloldali fiatalokat várják, míg az ügynökségi oldali fiatalokat a PR, Cyber, Média, Film, Print és Design kategóriákban várják. Regisztrálni a megmérettetésre az utolsó pillanatig lehet a verseny weboldalán keresztül.

A Kreatív Utánpótlás egész éven át tartó versenyekkel, workshopokkal segíti és fejleszti a szakmában elhelyezkedni vágyó vagy pár éve már benne dolgozó fiatal kreatívokat. A szponzorációs partnerek is hosszú évek óta segítik a programot. A KRU projekten belül a Young Cannes Lions idei főtámogatója a Yettel. További együttműködő partner a Samsung és Shutterstock.

 

„Friss márkaként különösen fontos számunkra, hogy megismerjük, hogyan látnak a kreatív, fiatal tehetségek egy újonnan bevezetett telekommunikációs brandet, illetve, hogy mit jelent számukra a márka központi gondolata, az egyensúly. A Yettelnél több generáció dolgozik együtt, és eltökélt célunk, hogy a fiatal tehetségeket támogassuk az érvényesülésben, ezért is csatlakoztunk nagy örömmel a kreatív tehetségkutató programhoz” – mondta el Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.

A Főszerepben a fiatal kreatívok bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Főszerepben a fiatal kreatívok

Vélemény, hozzászólás?