Az Accor “A vendéglátás szíve” kampánya az ENSZ Turisztikai Világszervezetével tér vissza olvasható a bdpst24.hu weboldalán.
Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja,…
A teljes cikk itt olvasható:
Az Accor “A vendéglátás szíve” kampánya az ENSZ Turisztikai Világszervezetével tér vissza
Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:
Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja, amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit, és új hangokat szólaltat meg Európa minden szegletéből. Az első részben Duncan O’Rourke, az Accor észak-európai igazgatója és Natalia Bayona, az ENSZ Turisztikai Világszervezetének innovációs, oktatási és beruházási igazgatója azt vitatja meg, mi a technológia és az innováció szerepe a turizmus világában, miért fontos a helyi közösségek bevonása, a helyi élmények megteremtése, és hogyan alakítható a fiatalabb generáció támogatásával az ágazat jövője.
Az Accor Vendéglátás szíve (Heart of Hospitality) kampánya és podcast-sorozata az Európa-szerte a vendéglátásban dolgozók szenvedélyről, mesterségről, kreativitásról és „szívről” szóló történeteivel tér vissza. Mivel a globális munkaerőválság folytatódik, az Accor – kihasználva az iparágban betöltött európai vezető szerepét – bemutatja az ágazatot, a benne dolgozó embereket, a lehetőségeket és a karriereket, azt, hogy a vendéglátás nem csak a gazdaság kulcságazata, de kiváló karrierlehetőséget is jelent.
„Az utazást és a vendéglátást az emberek éltetik. Ahogy a világ újra nyit és a folytatódik a fellendülés, az emberek megint utaznak, különböző helyeket és kultúrákat ismernek meg, életre szóló emlékeket szereznek, és üzleti tevékenységüket a virtuális képernyőkön túlra is kiterjesztik. A vendéglátásban dolgozók teremtik meg ezeket a pillanatokat, ők fogadják az utazókat a világ minden táján – mondta Duncan O’Rourke, az Accor észak-európai vezérigazgatója. – Az idegenforgalom évente milliárdokkal járul hozzá a globális gazdasághoz, világszerte minden tizedik ember ebben szektorban dolgozik. A vendéglátás a makroszintű szemléleten túl az emberekről, a mesterségről és a szenvedélyről szól. Azokról, akik a szívvel-lélekkel végzik munkájukat és folyamatosan fejlődnek karrierjük során.”
A Heart of Hospitality podcast legutóbbi epizódjában Duncan O’Rourke és Natalia Bayona beszélget az innováció fontosságáról, a technológia szerepéről a vendéglátásban, de szó esik a fenntarthatóságról és az oktatás hihetetlen értékéről és erejéről is. Emellett megvitatják a vezetői szemlélet és a fejlesztés jelentőségét a globális közösségekben.
Natalia Bayona energikus és céltudatos fiatalként kezdte, és közel két évtizedes karrierje során eljutott hazájában, Kolumbiában a turisztikai minisztérium kereskedelmi osztályára, ma pedig az oktatás, az innováció és az ágazati befektetések előmozdításáért felel az ENSZ Turisztikai Világszervezeténél.
„Akiben van energia és szeretne tanulni, arra csodálatos karrier vár – mondja Natalia a turisztikai ágazatban rejlő lehetőségekről. – Az utazás a tanulás legjobb módja, különösen akkor, ha nyitottak vagyunk. A turizmus a béke motorja: betekinthetünk abba, hogyan dolgoznak ugyanazért a célért a különböző kultúrákból érkező emberek.”
Az epizód a fiatalok értékes hangját és az általuk hozott új perspektívát járja körül. Ez a demográfiai csoport a globális turisztikai munkaerő 50 százalékát teszi ki. „Az innovációt a fiataloknak kell vezetniük, a mi dolgunk felhatalmazni őket arra, hogy a jövőt már ők alakítsák. A legtöbb fiatalt a vendéglátás foglalkoztatja, így nagyon dinamikus és innovatív terület. Emberközpontúsága miatt minden egyes pillanatban újítani kell, hiszen minden ember más és más.”
„Ez a turizmus varázsa – nagyon emberi, és az előnyeit azonnal érezni. Ez nem öt év vagy öt hónap múlva lesz esedékes, hanem azonnal megváltoztathatja az életedet. Nem hiszem, hogy van más ágazat, ami erre képes” – zárja Natalia.
A teljes epizód a https://heart-of-hospitality.com/podcast oldalon érhető el.
További információk a vendéglátóipari karrierekről: https://careers.accor.com.
Tovább az eredeti cikkre: Az Accor “A vendéglátás szíve” kampánya az ENSZ Turisztikai Világszervezetével tér vissza