A Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt

A Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Az elmúlt héten a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is…

A teljes cikk itt olvasható:
A Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Az elmúlt héten a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 műsora végzett a nézettségi toplista élén. Az erős versenytárs ellenére az RTL-es Cápák között is jó nézőszámot produkált. Összességében az RTL Klub nyerte a hetet, de a Hotel Margaret nem kezdett túl jól.

Múlt héten az RTL Klub és a TV2 is növelte a főműsoridős közönségarányát a 18-49 éveseknél, azonban a TV2 egy kicsit jobban, így egy százalékponton belülre csökkent a két csatorna közötti különbség. Konkrétan az RTL Klub 15 százalékos, a TV2 14,1 százalékos heti (lineáris) share-t hozott össze (ahogy ezt LinkedIn oldalunkon már korábban olvashatták). A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ehhez nagyon hasonló eredményt láthattunk, az RTL Klub 15,1 százalékos, a TV2 14,5 százalékos közönségarányt produkált.

Szokás szerint a hétvégén jöttek a nagyobb kilengések. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 12,9 százalékkal, az 5,5 százalékos közönségarányú TV2 előtt. Vasárnap fordult a kocka, hiszen a TV2 20,1 százalékos, az RTL Klub 16,7 százalékos esti share-t produkált.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Klub 31,3 százalékos, a TV2 29,4 százalékos közönségarányt gereblyézett össze. A nemzetközi portfóliók közül ismét az AMC-nek futott legjobban a szekere, 7,5 százalékot értek el a 6,3 százalékos ViacomCBS és az 5,9 százalékos Antenna Group előtt.

5. hét / 4. hét / 3. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15% / 13,9% / 14,4%
TV2 – 14,1% / 12,7% / 13,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (5. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,4% (5,3%)
Híradó – 19,8% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18% (16,7%)
Keresztanyu – 18% (17,2%)
Hotel Margaret – 13% (korábbi héten a Nyerő páros: 11,2%)

TV2
Remények földje – 16,2% (14,8%)
Tények – 18,9% (17,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,4% (11,7%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 15,6% (16,3%)

Múlt héten indult az RTL Klub új napi sorozata, a Hotel Margaret. Az első epizód egész jó eredményt hozott, 15,5 százalékos közönségarányt és 177 ezer 18-49 éves nézőt. A hét többi adása viszont nem teljesített ilyen jól. Csütörtökön már csak 10,6 százaléknál járt a sorozat, bár igaz, hogy pénteken 12,7 százalékra javítottak. Egyelőre azért elég nagy a különbség az előttük futó Keresztanyuhoz képest, ami 18 százalékos share mellett átlagosan 216 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A Hotel Margaretnél ugyanez a két mutató 13 százalék és 141 ezer néző volt. Annak fényében sem túl jó kezdés ez, hogy egy héttel korábban a Nyerő páros ismétlése ugyanebben a sávban 11,2 százalékra volt képes. Az esték többségében így az Exatlon jobb eredményt hozott, mint a Hotel Margaret.

Szombat este egész szépen szerepelt A Tanár, ami 15,1 százalékos share-t ért el, valamint 188 ezret tett ki a nézettsége. Ahogy írtuk, a vasárnapi főműsoridőt a TV2 nyerte, ami a Sztárban sztárnak köszönhető. A műsor 21 százalékos share-rel és 281 ezres nézettséggel futott. Ami érdekes volt, hogy ezzel párhuzamosan a Cápák között sem teljesített rosszul, láthatóan nem tőlük vitte el a nézőket a Sztárban sztár. Egy héttel korábban ugyanis a Cápák között 19,1 százalékos share-t és 262 ezres nézőszámot ért el. Ehhez képest múlt vasárnap 19,5 százalék volt a közönségarányuk és 269 ezer a nézettségük.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár volt, a 18-49 éveseknél 281 ezer, a teljes lakosságnál 889 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél a lista második helyére a Cápák között kapaszkodott fel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó volt a második 838 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_5het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_5hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

A A Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt

Vélemény, hozzászólás?