Exkluzív márkáira hívja fel a figyelmet a Rossmann a legújabb kampányában

Exkluzív márkáira hívja fel a figyelmet a Rossmann a legújabb kampányában olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A Rossmann kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei…

A teljes cikk itt olvasható:
Exkluzív márkáira hívja fel a figyelmet a Rossmann a legújabb kampányában

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

A Rossmann kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak. Konkrét bevezető kampányok hiányában ezek ismertsége korábban alacsonyabb volt a Rossmann fiatal női célcsoportja számára, hiszen csak az üzletekben és az Online Drogériában találkozhattak velük. Erre a kihívásra szeretne most a Rossmann legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.

Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink…
A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy mindenki csak azt nézi.
Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné legújabb kampányában a Rossmann szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni, ugyanis ezekre az esetekre kínál tökéletes megoldást a drogéria az exkluzív márkás termékeivel.

A Rossmann kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, amiket csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben ezekben az üzletekben érhetők le.

Az exkluzív márkák között megtalálhatók kozmetikumok, testápolók, háztartási termékek és sok más, mindennapi használatra szánt termék is. A széles választék lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb fogyasztási cikket, miközben nem kell lemondania a minőségről és a pénztárcáját sem terheli meg.

A Rossman exkluzív márkáinak kiválasztásakor figyelembe vettük, hogy a termékek megfeleljenek a legmagasabb minőségi elvárásoknak, divatosak és megfizethetőek legyenek. Kiemelten fontos számunkra, hogy a vásárlók könnyedén hozzájuthassanak a mindennapi szépségápoláshoz” – tette hozzá Bednarik Péter, a Rossmann beszerzési vezetője.

A Rossmann exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indul a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.  A kampányvideó az alábbi linken tekinthető meg.

Tovább az eredeti cikkre: Exkluzív márkáira hívja fel a figyelmet a Rossmann a legújabb kampányában

Vélemény, hozzászólás?