Magyar márka tarolt a 2024-es Universal Beauty Awards-on 

Magyar márka tarolt a 2024-es Universal Beauty Awards-on  olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A Vintage Beauty immár hivatalosan is a 4. legjobb európai beauty…

A teljes cikk itt olvasható:
Magyar márka tarolt a 2024-es Universal Beauty Awards-on 

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

  • A Vintage Beauty immár hivatalosan is a 4. legjobb európai beauty márka

Az idei Universal Beauty Awards-on számos nemzetközi brand több mint 700 terméke képviseltette magát, ahol arc- és testápolók, sminktermékek, hajápolási termékek és eszközök között keresték a legjobbakat. A magyar Vintage Beauty csapata pedig hatalmasat tarolt, hiszen 4, itthon különösen népszerű termékével indult a versenyen, melyek közül végül mindegyik díjnyertes is lett. Maga a Vintage Beauty márka pedig a legjobb európai beauty brand kategória 4. helyét szerezte meg. 

A Universal Beauty Awards egy olyan iparági elismerési program, amely a kozmetika területén elért kiválóságot és innovációt ünnepli. Ez a díjprogram olyan kiemelkedő termékeket, márkákat és szakembereket ismer el, akik jelentős mértékben hozzájárultak a szépségiparhoz. Az Angliából, Írországból, USA-ból, Ázsiából és további országokból versengő termékek között egy anonim, szakmai zsűri döntött, akik egy hosszas, több hónapon át tartó tesztelés után hirdették ki a nyerteseket. Szigorú kritériumok mellett csak azok a termékek kaphattak elismerést, melyek valóban hatásosnak bizonyultak és ahol a szakma valódi eredményeket tapasztalt.

Az indulók között olyan elismert márkák is megmérettették magukat, mint az Avéne, a Clinical Skin, a Natasha Denona, a Skin Formulas és a Nu Skin Nutricentials, így hatalmas büszkeség, hogy a Szakonyi Eszter mesterkozmetikus és csapata által megalkotott termékek 2 arany, 1 ezüst és egy „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott díjjal lettek gazdagabbak.

BB krémjük lett a „Legjobb hidratáló fényvédelemmel” kategória első helyezettje, a Volumen 40+ krémjük pedig „Arany díjjal” lett gazdagabb a zsűri kiemelt választásának köszönhetően, melyet a több, mint 700 fős mezőnyből mindösszesen 8 termék kapott csak meg. Anti Aging 2.0 szérumuk a „Legjobb szérum” kategória második helyén ért célba, Volumen 40+ krémmaszkjuk pedig megkapta a „Legjobb feszesítő maszk” kategória különdíját, amelyet a zsűri „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott. 

„A most elnyert díjak, továbbá a 4. „Best European Beauty Brand” érem valódi igazolás arra, hogy az elmúlt 10 évben szerzett közel 40 magyar és nemzetközi helyezésünk sikere, a világ és a piac által elénk görgetett nehézségek ellenére is folytatható kitartással, szívóssággal, elvhűséggel és rengeteg munkával! Ezért nem tudok elég hálás lenni csodálatos, kiváló kollégáimnak! Egyben azt is jelzi, hogy szakmai elveinket, amelyeket kissé talán különc módon a fősodorral szemben immáron 14 éve képviselünk a professzionális és lakossági arcápolási piacon, a világ kozmetikai piaca érti és értékeli. Elvünk, hogy elsősorban nem a bőrtípusokra, hanem a bőr sajátságos, egyéni tulajdonságaira, elváltozásaira kell reflektálnunk termékeinkkel. Jórészt bio alapanyagokból gyártott natúr termékeink sok tízezer ember számára jelentenek megoldást bőrproblémáik felszámolásában. Megtisztelő az ő életüket hasznosan segíteni termékeinkkel. A Universal Beauty Awards világverseny zsűritagjai törekvéseinket megértették, talán ezért kaphattuk az alábbi indoklást Best European Beauty Brand díjunk mellé: „A Vintage Beauty brandet, a minőségi összetevők és fenntarthatóság melletti elkötelezettsége, továbbá az egyéni bőrszükségletek átfogó megértése különbözteti meg abban az iparágban, amelyet gyakran a tömeggyártott megoldások uralnak” – nyilatkozta Szakonyi Eszter. 

A Vintage Beauty 2010-es alapítása óta a hazai márkák közül ezek a 2019-ig Ecocert, majd Naturix minősítésű natúr kozmetikumok és Vintage Beauty szépségszalonok zsebelték be a legtöbb nemzetközi díjat, mára már közel negyvenet.

A Vintage Beauty termékei nemzuetközi porondon a The Beauty Shortlist Awards, a The Green Parent Natural Beauty Awards, a Free From Skincare Awards, a Global Green Beauty Awards és a Global Makeup Awards, és a Dutch Beauty Awards győztese is volt korábban a hazai díjak mellett.

Szakonyi Eszter termékeit a nyugati és keleti kozmetikai és bőrápolási hagyományok összetalálkozásaként jellemzi. Fejlesztéseit a skandináv szépségápolás ihlette, mely kevés, magas hatóanyagtartalmú és többfunkciós terméket használ környezettudatos gyártási és csomagolási technológia mellett, de a kelet-európai kozmetikai képzéseken elsajátított szemlélet is áthatja, melyet a gyógynövények hangsúlyos használata jellemez. 2020-ban megnyitotta saját laborját is, mely innentől kiemelt alkotói szabadságot is biztosított.

„Fontos mérföldkő volt 2020-ban a saját labor elindítása, mellyel teljes egészében a magunk urai lehetünk, megfelelő, GMP konform körülmények között fejleszthetünk és gyárthatunk, és a különleges, kurrens hatóanyagok beszerzésében nem ismerünk sem fizikai, sem anyagi határt.” Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen 2024-ben Európa top márkái között biztos helyen szerepelnek a magyar Vintage Beauty időtlen szépséget ígérő és azt be is tartó termékei és az ezeket alkalmazó szépségszalonjai. 

Tovább az eredeti cikkre: Magyar márka tarolt a 2024-es Universal Beauty Awards-on 

Vélemény, hozzászólás?