A jövő ügyfelei: Hogyan segít a Voyantis a vállalatoknak megérteni ügyfeleik értékét?

Voyantis platform, amely mesterséges intelligenciát használ az ügyfelek értékének elemzéséhez

Egy ügyfél mennyit ér egy vállalat számára? Ez az örök kérdés, amelyre a válasz keresése során a marketing- és értékesítési csapatok gyakran táblázatkezelőkhöz és egyéb manuális adatelemzési módszerekhez folyamodnak. Ezek a módszerek azonban lassúak és hibalehetőségekkel telinek bizonyulnak, ami jelentős hiányosságokhoz vezethet a jelentési folyamatokban. E kihívás inspirálta Ido Wiesenberg és Eran Friendinger alapítókat arra, hogy technológiai alapú megoldást kínáljanak az ügyfelek életciklus-értékének meghatározására. Voyantis néven elindított vállalkozásuk eszközöket kínál az ügyfelek azonosítására, megszerzésére és megtartására.

„A Voyantis alapvetően arról szól, hogy a globális gazdasági alapok változása arra készteti a vállalatokat, hogy a mindenáron történő növekedés helyett a hatékonyabb és pénzügyileg felelősségteljesebb növekedési stratégiákat részesítsék előnyben” – mondta Wiesenberg egy interjúban. A Voyantis mesterséges intelligenciát alkalmazva több ezer adatpontot elemez, hogy megjósolja az ügyfelek jövőbeli hajlandóságát és életciklus-értékét. Ezek az előrejelzések hirdetési kampányok esetében jelként szolgálhatnak a hirdetési hálózatoknak és a marketing automatizációs platformoknak.