Vezetőváltás a Foodpandánál

Vezetőváltás a Foodpandánál olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Január elsejétől Radeczky Zoltán irányítja a vállalatot, míg elődje, Juhász István…

A teljes cikk itt olvasható:
Vezetőváltás a Foodpandánál

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Január elsejétől Radeczky Zoltán irányítja a vállalatot, míg elődje, Juhász István az európai régió stratégiai feladataiban segédkezik tovább.

Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar Foodpanda átalakulása. A cégnél lezárult a konszolidáció egy újabb fejezete, amelynek egyik eredményeként FMCG és gyorskereskedelmi felsővezetői tapasztalatokkal megerősített új menedzsment vette át a vállalatirányítási feladatokat.

Radeczky Zoltán több mint 20 éves vezetői tapasztalattal érkezett az e-kereskedelmet újragondoló vállalathoz. A sales és pénzügyi háttérrel rendelkező, közgazdász végzettségű szakember az előző 8 évben az Avon regionális ügyvezető igazgatója volt, ahol a közép-kelet európai, német, orosz és közép-ázsiai piacokat irányította. Azt megelőzően a Pepsi Cola regionális pénzügyi menedzsere volt.

„Nagy izgalommal csatlakoztam egy olyan dinamikus iparág éllovasához, mint a gyorskereskedelemben piacvezető Foodpanda. Nagy segítség, hogy elődöm, Juhász István vezetése alatt a Foodpanda a legismertebb étel- és élelmiszer-kiszállító vállalattá vált Magyarországon, miközben egy folyton változó makrogazdasági és szabályozási környezetben stabilizálta a magyar leányvállalatot. István továbbra is a cégnél marad, így az átmenet, és az általa kikövezett úton szerzett lendület töretlen marad. Az én fő
feladatom pedig a vállalatnak ebben az új életszakaszában a profitabilitás és a hatékonyság növelése, valamint a regionális csapatokkal történő együttműködés további erősítése. Kötelező a nehéz gazdasági környezetben is adaptívnak maradnunk, és az ehhez szükséges stratégia kialakítását és végrehajtását már elkezdtük vezetőtársaimmal” – mondta el új szerepéről Radeczky Zoltán.

Juhász István két sikeres év után néz új feladatok után, a Delivery Hero nemzetközi stratégiájának implementálásában fog tevékenykedni. Itthon ügyvezetőként sikeresen vitte végig a központi konszolidációt, megőrizte a vállalat versenyképességét az infláció és a KATA-törvény változásai közepette, és új felsővezetőkkel erősítette meg a menedzsmentet.

Korábban logisztikai vezetőként a Foodpanda saját futárszolgáltatásának lefedettségét bővítette 15 városról a mai 45 településre.

„Egy mozgalmas év végén nagyon örülök, hogy Zoltánnak adhatom át a stafétát. Évtizedes nemzetközi vezetői tapasztalata hatalmas érték, ami hosszú távon alapozza meg a Foodpanda Magyarország és a Delivery Hero szinergiáját és a következő évek hosszú távú sikereit.”

A Vezetőváltás a Foodpandánál bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Vezetőváltás a Foodpandánál

Vélemény, hozzászólás?