Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint…

A teljes cikk itt olvasható:
Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég ügyvezetője beszélt arról is, hogy milyen ütemben terjeszkednének külföldön, hogyan segítik a webáruházakat a növekedésben és miért lehetnek versenyképesek nemzetközi szinten is.

 

– Mire fordítjátok a most kapott 3 millió eurót?

– A nemzetközi terjeszkedés lesz fókuszban. Itthon már piacvezetők vagyunk, nekünk a következő lépés, hogy Európa-szerte felépítsük a szolgáltatásunkat. Az elkövetkezendő időszakban a nemzetközi raktárak nyitására, külföldi piacok elérésére fordítjuk ezt a pénzt és az IT csapat további bővítésére.

 

– Hol tart most a külföldi terjeszkedés?

– Az előző hónapban nyílt meg az első külföldi raktárunk Szlovákiában, Pozsony mellett, illetve hamarosan indulunk Csehországban és Romániában is.

 

– A nyugat-európai megjelenés szerepel a terveitek között?

– Évente két külföldi lokációt szeretnénk indítani, a Webshippy víziója, hogy egy európai szintű fulfillment center hálózatot hozzon létre. Emellett az osztrák piac elérése is nagyon jó lehetőség, a már működő pozsonyi raktárból jó feltételekkel tudjuk biztosítani oda is a logisztikai szolgáltatásokat.

Mit jelent a magyar webáruházaknak a ti terjeszkedésetek?

Jelentősen csökkennek számukra a nemzetközi piacra lépés korlátai. Egy online kereskedőnek sok szempontból jelent kihívást elindulni nemzetközi piacon, ezek közül a logisztika egy igen jelentős akadály. A mi raktárainknak köszönhetően költséghatékonyabban, gyorsabban érhetik el vásárlóikat. A készleteket úgy osztjuk szét, hogy ideális legyen a készletszint az adott piac rendelésszámaihoz igazodva. Ahol kint van termék, ott annál rövidebb szállítási idővel lehet számolni és külföldön is az a cél, hogy a nagyvárosokban – hasonlóan Budapesthez – akár aznapi kiszállítást is tudjunk biztosítani.

 

– Hogy látod mennyire lehet versenyképes a Webshippy nemzetközi szinten?

– A kiszervezett logisztikát új oldalról közelítettük meg, inkább technológiai cég vagyunk, mint logisztikai. Olyan innovációkat hozunk be a piacra, amivel versenyképesebb szolgáltatást tudnak nyújtani a velünk dolgozó webshopok, mint versenytársaik. A mi szolgáltatásainkkal a minőséget tekintve a nagy online plázák szolgáltatásaival versenyezhetnek. Mivel velünk növelhetik a versenyképességüket, hiszünk abban, hogy van keresnivalónk a nemzetközi porondon is.

– Vannak már külföldi ügyfelek?

– Még csak most nyílt meg a pozsonyi raktárunk, egyelőre a magyar csomagszámok egy részét vittük át. Viszont intenzíven tárgyalunk potenciális helyi ügyfelekkel.

 

– Meddig lehet elég a most kapott 3 millió euró? Mikor lehet szükség egy újabb, nagyobb tőkebevonásra?

– Lesz még újabb befektetési kör, az biztos, hogy 1-2 éven belül szeretnénk bevonni egy nagy, külföldi befektetőt.

A Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

Vélemény, hozzászólás?