A Next9-t választotta az Árukereső.hu

A Next9-t választotta az Árukereső.hu olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A Next9 Communications nyerte az Árukereső.hu meghívásos PR tenderét, így 2022.…

A teljes cikk itt olvasható:
A Next9-t választotta az Árukereső.hu

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A Next9 Communications nyerte az Árukereső.hu meghívásos PR tenderét, így 2022. március 1-től az ügynökség látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.

Magyarország piacvezető termék- és ár-összehasonlító oldala és online vásárlási kalauza több mint 5000 webáruházakat működtető partnerállománnyal rendelkezik, anyacége pedig a kelet- közép-európai térség legnagyobb e-kereskedelmi platformjának számító Heureka Group.

„Olyan kommunikációs partnert kerestünk a tender során, aki képes a számunkra legmegfelelőbb stratégiát megalkotni és azt a lehető legmagasabb szakmai színvonalon, gyorsan és hatékonyan megvalósítani. Ezt találtuk meg a Next9 csapatában” – mondta Rácz Csaba, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója.

„A kétfordulós tenderen 7 ügynökség közül választottuk ki a Next9-t” – mondta Baka László, az Árukereső.hu marketing igazgatója. Hozzátette: „a döntésben a szakmai szempontok mellett fontos volt az ügynökséggel a kezdetektől működő tökéletes összhang is”.

A Next9 Communications egy PR fókuszú szakmai műhely, ahol középpontban a tartalomgyártás áll; legyen szó írott tartalomról, vagy digitálisról, egészen a képi és (audio)vizuális tartalmakig. Legnagyobb ügyfelei az FMCG, a pharma és a gazdasági szektor szereplői, mint például a Nestlé, a Nespresso, a Dreher, a Deloitte, az ALTEO, a Roche vagy a British American Tobacco.

A A Next9-t választotta az Árukereső.hu bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A Next9-t választotta az Árukereső.hu

Vélemény, hozzászólás?