Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is…

A teljes cikk itt olvasható:
Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel és válogatott hirdetői körrel készülnek az új konstrukcióra.

A Variety és a The Wall Street Journal is beszámolt a Disney+ hirdetésekkel támogatott változatával kapcsolatos új hírekről. A két lapnál úgy tudják, hogy óránként mintegy négy percnyi reklámmal lehet majd számolni. Azt ugyanakkor egyelőre nem közölték, hogy a hirdetések elviseléséért cserébe mennyivel lesz majd olcsóbb a szolgáltatás.

A Disney egy másik streaming megoldás, a Hulu kapcsán már jelentős tapasztalatokkal rendelkezik a reklámmal támogatott SVOD szolgáltatások kapcsán, mivel annál a megoldásnál ez a fő üzleti modell. A MediaRadar elemzése szerint a riválisok közül a Paramount+ közli a legtöbb hirdetést, óránként átlagosan 23,8 reklám jelenik meg náluk, míg a spektrum másik végén az NBCUniversal Peacock szolgáltatása található, 8,7 hirdetéssel óránként, átlagosan. Illetve természetesen van rengeteg olyan szolgáltatás, ahol egyelőre nincs reklám.

A beszámolók szerint a Disney a problémák elkerülése érdekében az iskolás kort el nem ért gyerekeknek szánt tartalmak, illetve az ilyen felhasználói profilok esetében nem helyez el majd hirdetést. Emellett a cég megválogatja majd azt is, hogy milyen reklámokat fogad be, így például alkohol és politikai hirdetések nem lesznek, illetve a rivális streamingszolgáltatók, stúdiók reklámjai sem jelennek majd meg a platformon.

 

A közelmúltban az mmonline.hu is beszámolt arról, hogy a hirdetések megjelenítésétől eddig elzárkózó Netflix is kész lépni ebbe az irányba és előfordulhat, hogy már idén megjelenik a kínálatukban olyan csomag, amely reklámokért cserébe kedvezményes áron vehető igénybe.

A Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Vélemény, hozzászólás?