Új ügyféllel erősít a feat.

Új ügyféllel erősít a feat. olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A feat. nyerte az Ilcsi lead agency tenderét – az ügynökség…

A teljes cikk itt olvasható:
Új ügyféllel erősít a feat.

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A feat. nyerte az Ilcsi lead agency tenderét – az ügynökség feladata 2022. nyarától a magyar natúrkozmetikai brand új kreatív-kommunikációs platformjának kialakítása és hosszútávú működtetése, valamint teljes arculati megújítása lesz.

Az Ilcsi több mint 6 évtizedes történelemre tekint vissza a hazai szépségápolási piacon – a márka neve ezalatt összefonódott a professzionális bőrápolással, amihez 1958 óta a természetből érkező összetevők által nyújt személyre szabott megoldást. Az Ilcsi sikerében a generációkon átívelő családi hozzáállás mellett nagy szerepet játszott az a tudatosan felépített kozmetikusi hálózat is, ami által termékeit “szakértői kezeken keresztül” juthathatta el célcsoportjához.

Magyarország mellett mára több mint 40 országban elérhetőek az Ilcsi termékek, amelyeket a folyamatos innovációk által fejlesztenek a legmodernebb igényekhez.

Az Ilcsi stratégiai törekvése, hogy 2022-től kozmetikusi hálózata fenntartása mellett tudatosan nyisson a B2C piacra is, és hogy ott friss és megragadó, mégis önazonos kommunikációval érje el célcsoportját – ehhez hirdette meg 4 szereplő meghívásával vezető kreatív ügynökségi tenderét, aminek nyertese a feat. lett.

 

A Új ügyféllel erősít a feat. bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Új ügyféllel erősít a feat.

Vélemény, hozzászólás?