Új ügyféllel erősít a feat. olvasható a mmonline.hu weboldalán.
A feat. nyerte az Ilcsi lead agency tenderét – az ügynökség…
A teljes cikk itt olvasható:
Új ügyféllel erősít a feat.
Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:
A feat. nyerte az Ilcsi lead agency tenderét – az ügynökség feladata 2022. nyarától a magyar natúrkozmetikai brand új kreatív-kommunikációs platformjának kialakítása és hosszútávú működtetése, valamint teljes arculati megújítása lesz.
Az Ilcsi több mint 6 évtizedes történelemre tekint vissza a hazai szépségápolási piacon – a márka neve ezalatt összefonódott a professzionális bőrápolással, amihez 1958 óta a természetből érkező összetevők által nyújt személyre szabott megoldást. Az Ilcsi sikerében a generációkon átívelő családi hozzáállás mellett nagy szerepet játszott az a tudatosan felépített kozmetikusi hálózat is, ami által termékeit “szakértői kezeken keresztül” juthathatta el célcsoportjához.
Magyarország mellett mára több mint 40 országban elérhetőek az Ilcsi termékek, amelyeket a folyamatos innovációk által fejlesztenek a legmodernebb igényekhez.
Az Ilcsi stratégiai törekvése, hogy 2022-től kozmetikusi hálózata fenntartása mellett tudatosan nyisson a B2C piacra is, és hogy ott friss és megragadó, mégis önazonos kommunikációval érje el célcsoportját – ehhez hirdette meg 4 szereplő meghívásával vezető kreatív ügynökségi tenderét, aminek nyertese a feat. lett.
A Új ügyféllel erősít a feat. bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.
Tovább az eredeti cikkre: Új ügyféllel erősít a feat.