Új arculatra vált a Sanofi

Új arculatra vált a Sanofi olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul…

A teljes cikk itt olvasható:
Új arculatra vált a Sanofi

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.

Szerteágazó vállalati gyökereinek köszönhetően napjainkban a Sanofin belül számos kultúra, arculat és márka keveredik. Erre az örökségre épül az új márkastratégia, amely által a vállalat sokszínű múltja most először jelenik meg egységes, közös arculatban, ezzel is láthatóvá téve a Sanofi ambiciózus és jövőbe mutató stratégiáját.

„A Sanofi közel fél évszázados fennállásához közelítve megkezdtük vállalatunk eddigi legjelentősebb átalakító és modernizációs folyamatát – nyilatkozta Paul Hudson, a Sanofi vezérigazgatója. – 2019-ben útjára indítottuk Play to Win stratégiánkat, amellyel célunk, hogy innovációs platformunk felhasználásával kategóriájukban a legkiválóbb, egyedülálló terápiákat és vakcinákat fejlesszünk ki. Új arculatunk a következő fontos és egyben magától értetődő lépés ezen az úton. Jelképezi azt a szemléletet és célkitűzést, hogy alapjaiban alakítsuk át az orvoslás gyakorlatát.”

Egységes arculat

A Sanofi Pasteur Vakcinaüzletág és a Sanofi Genzyme Specialty Care üzletág mellett a vállalat összes többi márkája is egységesen a Sanofi név és márka alatt fog működni. Ezek a márkák évek óta az innováció emberi életekre gyakorolt hatását fémjelzik. Egységes vállalatként a közös cél mentén történő gondolkodás, viselkedés és cselekvés lehetővé teszi, hogy a Sanofi az eddigieknél is nagyobb hatással bírjon, még jobban hasznosítsa a rendelkezésére álló erőforrásait újabb, áttörő erejű innovációs felfedezések érdekében.

A megújult vállalati logó a Sanofi új célját szimbolizálja, alapját a technológiai ipar fejlődésorientált működése képezi. A két lila pont a tudományos eredményekhez vezető utat jeleníti meg: a rajttól (a status quo megkérdőjelezése mögött megbúvó kíváncsiság és a „mi lenne, ha…?” kérdés által elindított gondolatmenettől) a célvonalig (az emberek életére hatást gyakorló innovatív megoldások megszületésének örömteli pillanatáig).

A Új arculatra vált a Sanofi bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Új arculatra vált a Sanofi

Vélemény, hozzászólás?