Új évaddal folytatódik a hazai gyártású sorozat

Új évaddal folytatódik a hazai gyártású sorozat olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Újabb exkluzív helyszínekre vezeti a nézőket a Discovery Channel egyik legnépszerűbb…

A teljes cikk itt olvasható:
Új évaddal folytatódik a hazai gyártású sorozat

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Újabb exkluzív helyszínekre vezeti a nézőket a Discovery Channel egyik legnépszerűbb műsora, a hazai gyártású Made in Gyetván Csabával következő évada. Az egy-egy órás epizódok egyenként két témának járnak utána, a gyógyszertesztektől a repülőgépszervizen át az iskolatáska- és cipőgyártásig. A négyrészes sorozat premierjei május 3-tól kedd esténként 20 órától láthatóak a Discovery Channel műsorán.

Az eredeti „hogyan készült” formátum már több mint két évtizede a Discovery Channel egyik legsikeresebb, a csatornára legjellemzőbb műsora. A formátumot friss, minden generáció számára izgalmas és befogadható módon megújító Made In Gyetván Csabával jelenleg az egyetlen hazai gyártású sorozat a Discovery Channel műsorán. 2019-ben mutatkozott be, és hamar a csatorna egyik legnézettebb sorozatává vált.

„Nagyon örülünk, hogy elindíthatjuk helyi gyártású műsorunk hatodik évadát, és folytathatjuk együttműködésünket Csabával. A Made In Gyetván Csabával különleges magyar és külföldi helyszínekre vezeti nézőinket – mondta Baron Ágnes, a Warner Bros. Discovery CEEMEA ad sales vezetője. – Ez a sorozat portfoliónk egyik legnézettebb műsora Magyarországon. A közönségadatok is alátámasztják, hogy a Made In Gyetván Csabával a Discovery Channel számára értékes műsor, amellyel a televíziós tartalmakra egyébként kevésbé fogékony fiatalabb közönség is elérhető.

A sorozat folyamatosan a csatorna legsikeresebb programjai között található. 2021-ben a 10 legnézettebb Discovery-műsor között volt, A 2019 decembere és 2021 decembere közötti 20 premier epizód +50%-os nézettséget ért el a csatorna főműsoridős átlagához képest. A Made In nézői között felülreprezentáltak a lineáris televízió számára kiemelten fontos aktív korú, magas vásárlóerővel rendelkező és magas státuszú nézők. A 30-49 éves korcsoportban mért affinitás index 130 (a műsor nézőinek közel 40%-a ebből a célcsoportból kerül ki), a ppA célcsoportban mért affinitás index 122, az EsomarA célcsoportban mért affinitás index pedig 123.

„A Discoveryvel ismét exkluzív, eddig soha nem látott helyszíneken mutatjuk meg a bennünket körülvevő világ csodáit a nézőknek – mondta Gyetván Csaba. – A hatodik évadban nagyon széles a spektrum, amit bejárunk. Az iskolatáskáktól, azaz a legkisebbek világától sok-sok különleges téma mellett eljutunk egészen a repülőgéphangárok titkaiig, azaz a nagyfiúk játszóteréig.”

Az eddig elkészült öt évadban a sorozat közel ötven téma kulisszatitkaiba kínált bepillantást a papírpénztől és a karácsonyfadísztől az eredeti francia champagne-on és vegán húson keresztül a biztonsági ajtóig vagy az adatközpontig. A sorozatban kiemelt figyelmet kap a fenntarthatóság is, így a nézők megtudhatták, hogyan készül az újrahasznosított autókarosszéria, és hogyan lesz hulladékból hőenergia, geotermikus energiából távfűtés, konténeres hulladékból bútor vagy regranulátumból zacskó.

A Made In Gyetván Csabával új, hatodik évadának epizódjai keddenként 20 órakor lesznek láthatóak a Discovery Channel műsorán, a premier május 3, de a sorozat korábbi és aktuális részei egész májusban minden nap főműsoridőben képernyőre kerülnek. A hatodik évad témái:

Az első epizódban a stáb utánajárt annak, hogyan került az adott gyógyszer a patikába, milyen lépéseken, folyamatokon és teszteken esett át az engedélyeztetés folyamata során. Megnézték, hogyan készül el a jacuzzi kezdve a medence megformázásától a csövek bekötésén át a tesztelésig – mindebbe belepillantani legalább akkora élmény, mint jacuzzizzni.

A repülők hiba nélküli, rendeltetésszerű működéséhez nagyon sokat kell tenni a földön. A második részben megnézzük, hogyan készült el a Budapesti Liszt Ferenc repülőtér legnagyobb repülőszervizének új hangárja, amely lényegében már bármekkora méretű repülőt képes fogadni. Megtudhatjuk, hogyan zajlik a gépek inspekciója, hogyan nézik át centiről centire a hajtóművet, a gép borítását, a kerekeket, vagy épp hogyan tesztelik az életmentő eszközöket.

A harmadik epizódban megismerjük az orvostechnikai betétekkel ellátott cipőket gyártó kiskunfélegyházi üzemet, és végignézzük a gyártás folyamatát a tervezéstől a szabáson át egészen a cipők összeállításáig. Adán, a Vajdaságban működik Európa egyik legnagyobb iskolatáska gyártó üzeme – kiderül, milyen alapanyagokból, hány lépésben készül a táska, és az is, miért fontos az anatómia a kialakításnál.

Az utolsó, negyedik rész két témájában közös, hogy mindkét vállalkozás alig húszéves fiatalokhoz köthető. Nem csak a gyártásra koncentrálunk, sokkal inkább arra, milyen nehézségekkel, buktatókkal találkozik egy startup, amíg az álomból és a kezdeti lépésekből valóság lesz, legyen az víztisztítógép, vagy mobiltelefontok-gyártás.

A Új évaddal folytatódik a hazai gyártású sorozat bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Új évaddal folytatódik a hazai gyártású sorozat

Vélemény, hozzászólás?