Többségében a nők döntenek

Többségében a nők döntenek olvasható a bcoolmagazin.hu weboldalán.

Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó…

A teljes cikk itt olvasható:
Többségében a nők döntenek

Ahogy a bcoolmagazin.hu beszámolt ma róla:

Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó élelmiszerről, gyógyszerről, utazásról vagy ingatlanvásárlásról – derül ki a B2W (Business To Woman) Akadémia több mint háromezer magyar nő megkérdezésével készült friss kutatásából. Pálfi Éva női marketing szakértő szerint a magyar cégek többsége nem tekinti elég komoly célcsoportnak a hölgyeket. Pedig ha jobban figyelembe […]

Ez a cikk: Többségében a nők döntenek először az alábbi oldalon jelent meg: B COOL Magazin.

Tovább az eredeti cikkre: Többségében a nők döntenek

Vélemény, hozzászólás?