Többségében a nők döntenek olvasható a bcoolmagazin.hu weboldalán.
Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó…
A teljes cikk itt olvasható:
Többségében a nők döntenek
Ahogy a bcoolmagazin.hu beszámolt ma róla:
Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó élelmiszerről, gyógyszerről, utazásról vagy ingatlanvásárlásról – derül ki a B2W (Business To Woman) Akadémia több mint háromezer magyar nő megkérdezésével készült friss kutatásából. Pálfi Éva női marketing szakértő szerint a magyar cégek többsége nem tekinti elég komoly célcsoportnak a hölgyeket. Pedig ha jobban figyelembe […]
Ez a cikk: Többségében a nők döntenek először az alábbi oldalon jelent meg: B COOL Magazin.
Tovább az eredeti cikkre: Többségében a nők döntenek