Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet olvasható a mmonline.hu weboldalán.

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke…

A teljes cikk itt olvasható:
Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója jelölte ki az utat, amit most is járunk. Köszönöm hazai- és nemzetközi partnereinknek, megrendelőinknek, nem utolsó sorban pedig kollégáimnak, akik mindannyian elkötelezettek abban, hogy a Paprika Studios neve egyet jelentsen a sikeres, minőségi, szórakoztató tartalommal” – mondta Erdős Ákos, a Paprika Studios Csoport vezérigazgatója abból az alkalomból, hogy a műsorgyártó cég június 28-án ünnepelte 15. születésnapját.

A Paprika Studios-t 2007-ben Paprika Latino néven Marschall Péter alapította. A mindvégig budapesti központú gyártócég jelenleg a svéd tulajdonú Viaplay Group cégcsoport – korábban Nordic Entertainment Group – tagja, mára 9 európai országban rendelkezik saját irodával. Csak a tavalyi évben 10 ország 14 televíziótársaságának közel 50 műsort, több mint 400 órányi szórakoztató tartalmat gyártott.

 

A piaci súlyát elsősorban sikeres reality- és showműsorokkal megalapozó gyártócég mára a fikciós sorozatok területén is meghatározó szerepet tölt be. Fennállásának 15 éve alatt többek között olyan népszerű formátumok kerültek képernyőre Európa szerte a Paprika Studios alkotói műhelyéből, mint Bulgáriában és Lettországban az X-Factor, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon a Love Island, Szlovéniában a BigBrother, a Telenovela, a Házasodna a gazda, valamint a Kicsi Séf, Szlovákiában a Nagy Fogyás, Romániában az Anyacsavar és A nemzet receptje.

Magyarországon olyan produkciók köthetők a céghez, mint a Hal a tortán, a Voice, a Celeb vagyok, ments ki innen!, a Sztárban Sztár, a Survivor, a Dancing with the Stars, az Oltári csajok, az Apatigris, a ValóVilág by BigBrother és a Bátrak földje, továbbá a Szlovákiában, Csehországban, Szlovéniában és Magyarországon is több évadon át rendkívül sikeres, az adott ország nézői igényeihez igazított, A Tanár című sorozat helyi verziói.

A Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

Vélemény, hozzászólás?