Szintet lépnek a digitális reklámújságok

Szintet lépnek a digitális reklámújságok olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Új szintre lépett Magyarországon a digitális reklámújság terjesztés: A Offerista Group…

A teljes cikk itt olvasható:
Szintet lépnek a digitális reklámújságok

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Új szintre lépett Magyarországon a digitális reklámújság terjesztés: A Offerista Group a magyarországi tartalomszolgáltatók közül elsőként a Central Médiacsoporttal partnerségben, közösen kialakított digitális marketing megoldásban teszi lehetővé, hogy a kereskedők és márkák egy kézből érjék el a lehető legtöbb magyar fogyasztót. Első körben a Nosalty és a Startlap látogatói fognak találkozni az Offerista Widgettel, melyben a digitális reklámújságok kényelmesen lapozhatóak és átvezetik az érdeklődőket a kereskedők saját oldalaira, ezzel valódi drive-to-store hatást eredményeznek.

Az Offerista Group személyre szabott, többcsatornás marketingmegoldásokat kínál azoknak a cégeknek, amelyek reklámújság kampányaikat innovatív módon szeretnék folytatni – hatékony stratégiával, mérhető célok elérésével és a napi kihívásokra való gyors reagálással. Az Offerista a partnereik ajánlatait az összes releváns csatornán jeleníti meg, és optimalizálja a digitális akciós újság kampányok teljesítményét a maximális elérés érdekében.

„Büszkén jelentjük be együttműködésünket a Central Médiacsoporttal, és örömmel üdvözöljük őket partnereink között az egész Európára kiterjedő Offerista Native Networkben. Küldetésünk, hogy támogassuk a kiskereskedőket és a márkákat növekedésükben, és teljes körű, 360 fokos digitális marketingmegoldásokat biztosítsunk számukra. Csapatunk több mint 120 tapasztalt szakemberből áll, akik motiváltak az eredmények elérésére. Izgatottan várjuk, hogy veletek együtt megteremtsük a retail jövőjét” – nyilatkozta Oliver Olschewski, az Offerista Group Hungary vezérigazgatója.

Az együttműködés célja, hogy a magyarországi kiskereskedők egyetlen kézből a lehető legnagyobb közönséget érjék el. „Folyamatosan keressük azokat az innovatív megoldásokat, amelyek lehetővé teszik ügyfeleink számára, hogy kiemelkedő elérésünket és a széles portfóliónkat felhasználva sikeresen elérjék üzleti céljaikat. Média cégként hazánkban először léptünk be erre a területre és ehhez kiváló szakmai partnert találtunk az Offerista Group csapatában” – mondta el Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-vezetője.

A Szintet lépnek a digitális reklámújságok bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Szintet lépnek a digitális reklámújságok

Vélemény, hozzászólás?