A Stripe-től tanulhatunk: Hogyan kapjunk őszinte visszajelzést az ügyfelektől?

Egy virtuális vezetőségi értekezlet, ahol a Stripe vezetői és egy ügyfél vesz részt.

A Stripe példája: Ügyfelek a vezetőségi értekezleteken

A digitális fizetési platform, a Stripe, forradalmi megközelítést alkalmaz az ügyfélvisszajelzések gyűjtésében. Patrick Collison társalapító szerint a vállalat kéthetente meghív egy ügyfelet a vezetőségi értekezlet első harminc percére, hogy „őszinte visszajelzést” kapjanak. Ez a gyakorlat, bár a Stripe-nak már számos visszajelzési mechanizmusa van, mindig új gondolatokat és kutatási irányokat indít el.

A visszajelzések fontossága

Collison kiemeli, hogy ez a stratégia segít a cégnek abban, hogy folyamatosan fejlődhessen és innoválhasson. A Stripe, amelyet 2010-ben alapítottak, ma a világ legértékesebb privát fintech vállalata, 91,5 milliárd dolláros értékeléssel. Annak ellenére, hogy egyesek szerint a cég inkább a nagyobb ügyfelekre koncentrál, a Stripe fizetési volumene 2024-ben 38%-kal nőtt, elérve az 1,4 billió dollárt.