A Viber a magyar női vállalkozókat segíti új kampányában 

A Viber a magyar női vállalkozókat segíti új kampányában  olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A nők által vezetett új és növekvő vállalkozások digitalizálását célzó verseny…

A teljes cikk itt olvasható:
A Viber a magyar női vállalkozókat segíti új kampányában 

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

  • A nők által vezetett új és növekvő vállalkozások digitalizálását célzó verseny három nyertesét chatbotokkal és promóciós szolgáltatásokkal jutalmazzák majd

A Rakuten Viber, a világ egyik legnépszerűbb kommunikációs alkalmazása a nőnap és a nők hónapja apropóján indította el kampányát a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége) és a Talk-A-Bot vezető nagyvállalati chatbot szolgálatója közreműködésével, hogy segítse a tehetséges női vállalkozókat és nők által irányított vállalkozásokat Magyarországon. A közismert kommunikációs platform felhívására jelentkezők közül három nyertes részesül majd a Viber, a FIVOSZ és a Talk-A-Bot által kínált technológiai szolgáltatásokból és promóciós csomagokból.  

A vezető üzenetküldő alkalmazás számára kiemelten fontos, hogy társadalmilag jelentős ügyek mellé álljon, ilyen a koronavírus-járvány, valamint az új gazdasági és humanitárius krízisek által még több kihívás elé állított női vállalkozók támogatása is. A Viber ezért úgy döntött, hogy partnereivel Magyarországon is elindítja felhívását. A női vállalkozók számára indított verseny célja, hogy nagyobb nyilvánosságot és technológiai támogatást biztosítson a kiválasztott vállalkozásoknak.

„A női vállalkozók támogatása munkahelyeket teremthet, növelheti a jövedelmeket, valamint egy pozitív gazdasági és társadalmi átalakuláshoz vezethet. A verseny döntőseinek teljes körű technikai támogatást, konzultációkat és különleges promóciós lehetőségeket kínálunk az alkalmazásban. A kezdeményezés célja, hogy magasabb szintre emelje a vállalkozások és fogyasztóik közötti kommunikációt, és kaput nyisson a fejlődés és a növekedés előtt egy új, digitális térben “ – nyilatkozta Daniela Ivanova, a Rakuten Viber üzletfejlesztési igazgatója.

A kampány végén három nyertes között osztják majd szét az összesen 60.000 USD (18.870.000 Ft) értékű promóciós szolgáltatásokat és Talk-A-Bot által kínált chatbot-fejlesztéseket. A zsűri a versenyt szervező három szervezet képviselőiből áll majd. A promóciós szolgáltatások és a chatbot-építés mellett minden nyertes további támogatást, mentorálást és útmutatást kap az újítások bevezetéséhez.

„Piacteremtő innovációs vállalatként kiemelten fontosnak tartjuk a vállalkozói tehetségek támogatását, az új megközelítéssel létrehozott szolgáltatásokat. Az informatikai szektorban a női értékteremtés támogatójaként természetes volt számunkra, a női vállalkozók ösztönzése és segítése. A verseny döntősei számára egy üzlettámogató chatbotot és annak teljes egyéves üzemeltetését ajánljuk fel” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezető igazgatója. 

“A női vállalkozók fontos szerepet játszanak a gazdaságban. Lassabban növekvő, de körültekintőbb stratégiai lépésekkel olyan vállalatokat vezetnek, amelyek hosszú távon fenntarthatóak, és a stabilabb növekedés miatt kevésbé érintik őket a gazdasági kihívások. Hiszem, hogy a fenntartható és sikeres vállalat kulcsa a különböző nézőpontok meghallgatása és a közös megoldáson alapuló munka a cél elérése érdekében. Ez a verseny, amelyet a Viberrel közösen szervezünk, nagyszerű lehetőség számunkra, női vállalkozók számára, hogy megmutassuk a világnak sikereinket! Hajrá, női vállalkozók” – tette hozzá Inotay Petra, a FIVOSZ Női Bizottságának elnöke.

A pályázatról és a jelentkezési feltételekről bővebben az alábbi linken tájékozódhatnak az érdeklődők: https://viberforwomen.hu/

Tovább az eredeti cikkre: A Viber a magyar női vállalkozókat segíti új kampányában 

Vélemény, hozzászólás?