Nevet vált a 4iG Telenorja is

Nevet vált a 4iG Telenorja is olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Márkanevet vált a 4iG csoport tulajdonába tartozó Telenor Montenegro, amely új…

A teljes cikk itt olvasható:
Nevet vált a 4iG Telenorja is

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Márkanevet vált a 4iG csoport tulajdonába tartozó Telenor Montenegro, amely új logóval és ONE márkanévvel folytatja működését a montenegrói mobilpiacon.

A brandváltás részeként montenegrói társaság neve ONE Crna Gora DOO-ra változik, és a telefonokon található operátor logó is ONE-ra vált március végétől. A Telenor Montenegro március 31-ig lecseréli az összes arculati elemét a nyugat-balkáni országban.

Az új márkanév alatt az ügyfelek barátságos, elkötelezett és átlátható szolgáltatót ismerhetnek meg. A fő hangsúlyt az ügyfelek kiszolgálására helyezi a vállalat, amely elkötelezett amellett, hogy az elérhető legjobb támogatást biztosítsa előfizetőinek. A ONE piacvezető társaságként egyenes és őszinte kommunikációt ígér ügyfeleinek, amellyel elsődleges célja a meglévő előfizetők elégedettségének növelése. A ONE márkanév kifejezi a társaság montenegrói mobilpiacon betöltött vezető szerepét, illetve 25 éves történelmét: 1996-ban az első mobilhívást a társaság mobilhálózatán keresztül indították Montenegróban.

A mobilszolgáltatót tavaly decemberben vásárolta meg a PPF csoporttól a 4iG Nyrt., amely jelentős növekedési stratégiát hajt végre a magyarországi és nyugat-balkáni távközlési szektorban. A Telenor Montenegro márkanév cseréjét nem a tulajdonosváltás indokolta. A montenegrói mobilszolgáltató 2018-ban került norvég Telenor csoporttól a cseh PPF-hez, amely egyszeri hosszabbítást követően végül 2022. március 31-ig engedélyezte a podgoricai székhelyű társaságnak a Telenor brand használatát. Az új márkanévvel kapcsolatos döntést a 4iG már az akvizíció lezárását megelőzően meghozta, amelyet megelőzően Montenegróban, illetve nyugat-balkáni országokban fókuszcsoportos kutatásokkal vizsgálta az ügyfélvisszajelzéseket, és a lehetséges új márkaneveket.

Az új márkastratégiát a 4iG szakemberei és a McCann Budapest kreatív ügynökség munkatársai közösen dolgozták ki.

A Nevet vált a 4iG Telenorja is bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Nevet vált a 4iG Telenorja is

Vélemény, hozzászólás?