A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnere lett a BMW

A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnere lett a BMW olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A világ elsőszámú film- és művészeti fesztiválját övező izgalom immár háromnegyed…

A teljes cikk itt olvasható:
A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnere lett a BMW

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A világ elsőszámú film- és művészeti fesztiválját övező izgalom immár háromnegyed évszázada járja át a Francia Riviérát. A 2022. május 17-28. között megrendezendő, 75. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon a BMW Group is kiemelt szerephez jut: a müncheni központú vállalatcsoport idén először lép partnerségre a fesztivállal. A tizenkét napon át tartó esemény főszereplőinek, VIP vendégeinek és meghívottjainak páratlan utazási élményeiről egy 163 darab hálózatról tölthető modellből álló, exkluzív BMW flotta gondoskodik majd.

„A BMW oldalán megkötött partnerség pontosan abba az irányba mutat, amerre a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál is fejlődni szeretne, hogy eleget tegyen a klímaváltozás kihívásaival kapcsolatos felelősségének” – fogalmazott Samuel Faure, a fesztivál partnerkapcsolatokért felelős vezetője. „A BMW egy ikonikus márka, amely évtizedek óta jelen van számos alkotásban. A márka az elegancia, a teljesítmény és a luxus megtestesítője, miközben az elektromos mobilitás egyik úttörője is. Az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy a fesztivál ideje alatt kimagasló igény mutatkozik a hálózatról tölthető modellek iránt, és a BMW-ben végre megtaláltuk azt a partnert, aki ezt az igényt maradéktalanul képes kielégíteni” – tette hozzá.

Az új partnerség jegyében a BMW Group a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál főszereplőinek, VIP vendégeinek és meghívottjainak kivétel nélkül felkínálja a lehetőséget arra, hogy testközelből tapasztalják meg az átfogó BMW flotta prémium elektromos modelljeinek színtiszta élményét. A fesztivál ideje alatt a bajor prémiummárka többek között olyan izgalmas és változatos modellekkel gondoskodik a résztvevők repülőtér, rendezvényhelyszínek és hotelek közötti utaztatásáról, mint például a BMW iX, a BMW i4 vagy a BMW iX3.

Az első autó, amelybe mozitermet építettek

A vörös szőnyeg kerekeken guruló sztárja egyértelműen az új BMW i7 lesz, amely április 20-i világpremierje után most először lesz látható teljes életnagyságban. Május 17-28. között három darab tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzin hódítja meg Cannes útjait, miközben egy modell ez idő alatt a legendás Boulevard de la Croisette sugárúton álló szálloda előcsarnokában pózol majd. A BMW i7 minden tekintetben újradefiniálja a csúcstechnológiás dizájn és technológia fogalmát: a fejedelmi limuzin olyan szinten képviseli a luxus új értelmezését – a teljes értéklánc mentén magába foglalva az utasok igényeit és kényelmét, valamint az iránymutató digitalizáció és a fenntarthatóság innovációit –, mint korábban egyik BMW modell sem.

Az első és hátsó tengelyen dolgozó egy-egy elektromos motor olyan erőteljes és gyakorlatilag hangtalan hajtáslánc-technológiát garantál, amely a BMW i7 modellt luxus színvonalú, emisszió-mentes vezetési élménnyel és a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP) mérései szerint akár 625 kilométer tisztán elektromos hatótávolsággal ruházza fel. Az utastér fénypontja a tetőkárpitból lenyíló BMW Theatre Screen, amelynek 8K felbontású, 32:9 formátumú és 31,3” átmérőjű panorámaképernyője kerekeken guruló privát moziteremmé varázsolja az új BMW 7-es sorozat hátsó üléssorát. A filmimádók a fesztivál helyszínére tartva itt bármelyik kedvenc stream-tartalmukat és legjobb alkotásaikat is előhívhatják, átélve az autós élmények merőben új dimenzióját.

„A filmfesztivál és a panorámaképernyővel felszerelt BMW i7 tökéletes párost alkot és kiegészíti egymást, különösen azért, mert a filmipar iránti elkötelezettségünknek évtizedes hagyománya van” – mondta az új partnerségről Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója. „A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál azért is fontos platform számunkra, mert a célcsoportunk is itt van. Az pedig kiváltképp közel áll a szívünkhöz, hogy hálózatról tölthető flottánkkal még több fenntarthatóságot és még több luxust hozhatunk a fesztiválra” – tette hozzá.

A BMW modelljei ez idáig már több mint 30 000 alkalommal vágtak jó képet a mozivásznakon: az évek során megannyi filmben és dokumentumfilmben szerepeltek, hozzájárulva a BMW márka világméretű ismertségéhez. A BMW 7-es sorozat és a BMW 5-ös sorozat számos kémthriller felejthetetlen jelenetében brillírozott. A Mission Impossible-filmekben szereplő BMW M modellek egytől egyig lenyűgöző látványt nyújtottak. Az olyan, saját gyártású alkotásokban pedig, mint például a 2021-es karácsonyi film vagy a 2022-es Super Bowl szünetébe készített reklámfilm, a BMW iX modell is feltűnt a legnagyobb hollywoodi sztárok oldalán. Így semmi kétség: a bajor prémiummárka annyiszor megfordult már Hollywoodban, hogy a Francia Riviéra vörös szőnyegén is maximálisan otthon érzi magát.

A A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnere lett a BMW bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnere lett a BMW

Vélemény, hozzászólás?