Nemzetközi design díjat nyertek a Hilltop megújult borcímkéi

Nemzetközi design díjat nyertek a Hilltop megújult borcímkéi olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury…

A teljes cikk itt olvasható:
Nemzetközi design díjat nyertek a Hilltop megújult borcímkéi

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját nyerte el a Hilltop címkecsaládja. A neszmélyi borászat borfajtáinak ízjegyeit egyedi aromakörökkel illusztráló címkéit csomagolás újratervezés kategóriában díjazta a zsűri. A Hilltop és a Kamocsay Prémium borsorok címkéit a Morpho találta ki és tervezte meg.

A Paris Packaging Week évről évre három termékkörben (italok, szépségápolási, valamint egyéb háztartási termékek) versenyezteti a megelőző évben készült csomagolásterveket és kivitelezéseket. A három versenyen idén 180 nevező közül választották ki a legjobbakat. 

A Packaging of Premium & Luxury Drinks (PLD) versenyen a Hilltop címkéit csomagolástervezési szakértőkből, valamint olyan világcégek, mint a Coca Cola, a Moët Hennessy és a Remy-Cointreau vezető munkatársaiból álló 13 tagú zsűri értékelte. A Hilltop címkék esetében az edukációt és a címkék információtartalmát, a borfajták szerinti címkék egyediségét, a design szépségét, valamint az aromakörök ötletének izgalmasságát honorálták az elismeréssel. A Hilltop mellett a 2022-es versenyen többek között díjazták a francia Melifera organikus gin, a Rémy Martin XO konyak, a Havana Club 7 limitált kiadása, a Perrier Jouet pezsgő csomagolásait, valamint a Le Petit Baroudour Bio’teille kartonból készült borospalackját is.

A Hilltop borászata 2020-ben kezdett együttműködni a Morpho kommunikációs ügynökséggel, ennek eredményeként született meg a borászat új címkesorozata is, ami a neszmélyi cég életében nem az első, de talán a leglátványosabb arculatváltást hozta. A címkék középpontjában most egy minden borfajta esetében egyedi, informatív és egyszerűen értelmezhető aromatérkép áll, amely nyolc alap íz- és illatjegy (egzotikus, virágos, növényes, parfümös, ásványos, piros gyümölcsös, csonthéjas és fehér gyümölcsös) értékein keresztül mutatja meg, az adott borban milyen aromák milyen intenzitással dominálnak. Az aromatérképekhez igazodva minden tétel címkéjének mintázata és színe is más. A Hilltop borsora feltűnő és élénk színsort kapott, míg a Kamocsay Prémium borok elegánsabb, fehér-arany kivitelt kaptak.

A PLD Innovation Award nyerteseinek listája a Paris Packaging Week oldalán érhető el.

Tovább az eredeti cikkre: Nemzetközi design díjat nyertek a Hilltop megújult borcímkéi

Vélemény, hozzászólás?