Nem olvadt el, csak átalakult a városligeti hóember – a tavasz közeledtével trendi táskákká változott!

Nem olvadt el, csak átalakult a városligeti hóember – a tavasz közeledtével trendi táskákká változott! olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

Akik karácsonykor megfordultak a Városligeti Műjégpálya közelében, már messziről láthatták a…

A teljes cikk itt olvasható:
Nem olvadt el, csak átalakult a városligeti hóember – a tavasz közeledtével trendi táskákká változott!

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

Akik karácsonykor megfordultak a Városligeti Műjégpálya közelében, már messziről láthatták a pálya mellé helyezett 9 méter magas, ajándékdobozt formázó installációt, mely egy hatalmas 3D animációt rejtett. A kétméteres masnival átkötött karácsonyi ajándékcsomagból kibújó hóember egy korábban Magyarországon még nem látott digitális technológiával, az E.ON Hungária Csoportnak köszönhetően szórakoztatta a korcsolyázó közönséget és az arra sétálókat.

Bár az installációt január elsején lebontották, nem tűnt el teljesen. Az óriási ajándékdoboz PVC alapú külső bevonatát nem szerették volna kidobni a készítők, ezért új funkciót álmodtak neki. A megoldásaiban a fenntarthatóságra törekvő energiavállalat az építmény 221 négyzetméternyi külső borítását újrahasznosította: strapabíró és dekoratív táskák készültek belőle. A rendelkezésre álló anyagot teljes egészében felhasználták, épp csak a szabási veszteség maradt meg. Az összesen 100 darab, tartós, mosható, tárolásra és bevásárlásra egyaránt alkalmas táskát az installációt is telepítő cég készítette, így minimalizálva az anyagok szállítását is.

A fenntarthatóság az E.ON nemzetközi és hazai csoportjának egyaránt stratégiai alapja, és olyan értéket jelent a vállalat számára, mely minden egyes cselekedetét meghatározza. Az energiacég amellett, hogy előremutató, fenntartható energetikai megoldásokat kínál ügyfeleinek, legyen szó hűtésről, fűtésről, napelemes rendszerekről vagy e-mobilitásról, nemzetközi szinten vállalta, hogy 2030-ra minden tagvállalata felére csökkenti a károsanyag-kibocsátását, 2050-re pedig teljesen karbonsemleges lesz. Az E.ON legutóbbi márkakampánya is a klímaváltozás elleni közös összefogásra hívja fel a figyelmet. Az energiacég számára kiemelten fontos, hogy a fenntartható életmódot ügyfeleivel közösen, együtt formálja, ezért tudatosan keresi a lehetőségeket arra, hogy a fenntarthatóság témáját közelebb hozza az emberekhez. A táskák készítése kapcsán is ez volt a cél.

Aki szeretne megszerezni egyet magának, az E.ON Facebook oldalán induló játékokat érdemes figyelnie.

Tovább az eredeti cikkre: Nem olvadt el, csak átalakult a városligeti hóember – a tavasz közeledtével trendi táskákká változott!

Vélemény, hozzászólás?