Nagy változások a Lumenetnél

Nagy változások a Lumenetnél olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Új működési struktúrára áll át a hazai e-kereskedelmi piac egyik ismert…

A teljes cikk itt olvasható:
Nagy változások a Lumenetnél

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Új működési struktúrára áll át a hazai e-kereskedelmi piac egyik ismert szereplője, a Lumenet, a világítástechnikai termékek forgalmazásával foglalkozó cég külső szolgáltatóra bízza a logisztikai feladatokat és bezárta naponta 150-200 vásárlót kiszolgáló üzletét. A változás gyorsabb kiszállítást, még jobb ügyfélkiszolgálást és jelentősen bővülő kínálatot hoz majd.

Fotón: Zabari István

Az idén tíz éves, számos szakmai díjat besöprő Lumenet története legnagyobb átalakulását éli meg, teljesen új alapokra helyezi működését. Az e-kereskedelmi cég stratégiai megállapodást kötött a Webshippy-vel, melynek értelmében a szolgáltató teljes egészében átveszi a magyar, a szlovák és a később megnyitott piacokon a logisztikai feladatokat. Az átalakulás egyben azt is jelenti, hogy a hét éve önállóan működő, a szlovákiai értékesítésért felelős Lumenet SK s.r.o. nevű cégüket megszüntetik, a magyar és szlovák webshopot centralizáltan, itthonról működtetik.

„Rengeteg figyelmet fordítottunk az elmúlt években a logisztikára, sok fejlesztésünk valósult meg, de akkorára nőtt a forgalmunk, olyan nagy tételekkel dolgozunk, hogy minden erőfeszítésünk ellenére előfordul, hogy nem sikerül olyan gyorsan teljesíteni a rendeléseket, ahogy azt szeretnénk. Ezen a helyzeten változtat a Webshippy-vel kötött megállapodás, ami egyben lehetőséget teremt arra is, hogy végre arra fókuszáljunk, amihez igazán értünk, és érvényesüljön a világítástechnika kapcsán felhalmozott szakértelmünk. Ez már rövid távon is azt jelenti, hogy javul az ügyfélkiszolgálásunk, hiszen a boltban dolgozó kollégáink telefonon és online segítik majd a vásárlókat, illetve arra számítok, hogy jelentősen bővíteni tudjuk majd a kínálatunkat is” – mondta el a változások kapcsán Zabari István, a Lumenet társalapítója.

A változások részeként a társaság bezárja hazai üzletét, a több százezer termékből álló árukészletüket pedig egy magyarországi és egy szlovákiai logisztikai központban helyezik el. A Webshippy segítségével a rendelések garantáltan másnapra kiérkeznek majd, ősztől pedig Budapesten az aznapi kiszállítás is elérhetővé válik.

„A mi víziónk az, hogy a világítástechnika online aggregátoraivá váljunk Magyarországon, vagy akár a régióban, de ehhez elengedhetetlen a megfelelő logisztikai háttér. A Webshippy-től ezt megkapjuk, ők pedig hasznosíthatják a szakmai tudásunkat, amit az elmúlt évtizedben a törékeny áruk kezelésével kapcsolatban megszereztünk. Óriási kapcsolódási pont még a belső Marketplace, melynek segítségével a jövőben számos hazai és külföldi e-kereskedő tud befektetés nélkül értékesíteni reményeink szerint pár éven belül százezressé duzzadó prémium világítástechnikai termékkínálatunkból” – tette hozzá Zabari István.

A 2012 november végén még Vilagitas.eu néven indult Lumenet az elmúlt közel egy évtizedben több mint félmillió rendelést teljesített, a tavalyi forgalmuk meghaladta a 1,5 milliárd forintot. A webshopnál idén 28 százalékos növekedés mellett mintegy kétmilliárd forintos nettó árbevétellel számolnak.

A Nagy változások a Lumenetnél bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Nagy változások a Lumenetnél

Vélemény, hozzászólás?