Megvannak a HEINEKEN Hungária Sajtódíj pályázat nyertesei

Megvannak a HEINEKEN Hungária Sajtódíj pályázat nyertesei olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A debreceni FM90 Campus Rádió műsorvezetője nyerte a HEINEKEN Hungária Sajtódíjat…

A teljes cikk itt olvasható:
Megvannak a HEINEKEN Hungária Sajtódíj pályázat nyertesei

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

  • A debreceni FM90 Campus Rádió műsorvezetője nyerte a HEINEKEN Hungária Sajtódíjat

A „Fenntarthatóság a hazai vendéglátóiparban és a gasztronómiában” témában a HEINEKEN Hungária által tavaly első alkalommal meghirdetett pályázat fődíját, a HEINEKEN Hungária Sajtódíjat Gábor-Vígh Vanda nyerte. A debreceni FM90 Campus Rádió szerkesztő-műsorvezetője, “Fenntarthatóság a termőföldtől az asztalig” címmel készített rádióműsorával vívta ki a szakmai zsűri elismerését, amely a Városi Élet című rádiós magazinműsorban hangzott el 2021. október 29-én. A zsűri emellett két különdíjat is odaítélt Szekeres Andreának (Travelo.hu) és Petz Annának (Kepmas.hu). A HEINEKEN a pályázatot idén, más témában, hagyományteremtő céllal újra meghirdeti.

A HEINEKEN Hungária Zrt. tavaly októberben „Fenntarthatóság a hazai vendéglátóiparban és a gasztronómiában” témában hirdetett pályázatot újságírók, szerkesztők, bloggerek, illetve vloggerek számára. A kiírás szerint a pályázók által előállított tartalmaknak a vendéglátásban elérhető víz- és energiafogyasztás, ételpazarlás és a hulladék mennyiségének csökkentésére, a fenntarthatóbb anyagbeszerzés módszereinek bemutatására kellett koncentrálniuk. Mindezt a hazai és nemzetközi trendek, illetve jó gyakorlatok, informatív tartalmak bemutatásával. A felhívásra már a díj első évében számos pályázat érkezett, a kiírók legnagyobb örömére változatos platformokon közétett, rendkívül értékes tartalmak és színvonalas vizuális megoldások.

A HEINEKEN Hungária pályázat fődíját végül Gábor-Vígh Vanda, Városi Élet című rádiós magazinműsorának “Fenntarthatóság a termőföldtől az asztalig” című epizódjával nyerte el, amely 2021. október 29-én hangzott el a debreceni FM90 Campus Rádióban. A zsűri indoklása szerint a szerkesztő-műsorvezető azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a fenntarthatóságról és a szemléletváltás fontosságáról olyan komplex, értő és értékteremtő tartalmat állított elő, amely – közérthető formában – a szakma és a fogyasztók számára egyaránt jól célzott üzeneteket fogalmazott meg.

A győztes nyereménye a Sajtódíj trófea mellett egy utazás Amszterdamba, ahol a holland Heineken Experience látogatóközpont mellett egy egész napos városnézésen, illetve sörtúrán is részt vehet.

„Nagyon örültem, hogy a Heineken Hungária Zrt. éppen ebben a témában hirdette meg a Sajtódíj felhívását. Példaértékű a kezdeményezés, hiszen a fenntarthatóság, a környezetünk védelme valóban közös ügy, és az erről való gondolkodást előremutatóan segíteni nagyon fontos. Ez az a terület, amiről nem lehet eleget beszélni, bár az FM90 Campus Rádión számos olyan műsort készítünk, amelyben igyekszünk jó gyakorlatokat bemutatni. Boldog vagyok, hogy a zsűri az én pályamunkámat értékelte idén a legjobbnak. Az elismerés úgy érzem, nemcsak nekem szól, hiszen nagyon hálás vagyok a műsor szakértő vendégeinek, Prof. Dr. Nagy Jánosnak, a Debreceni Egyetem Széchenyi-díjas agrármérnökének, prorektorának és Barabás Zoltánnak, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség éttermi alelnökének, hogy tudásuk legjavát adták. Értékes gondolatokat osztottak meg arról, hogyan is lehetne a megszokott rutin helyett tudatosabban működni, hogyan lehetne változtatni a régi szokásokon azért, hogy a mindennapokban valóban sikerüljön megóvni a környezetünket és az élelmiszereinket a termőföldtől az asztalig” – nyilatkozta a díjazott, Gábor-Vígh Vanda.

A beérkezett pályázatok között több kiemelkedő alkotás is szerepelt, így a zsűri két különdíjat is kiosztott, amelyekkel Szekeres Andrea (Travelo.hu) és Petz Anna (Kepmas.hu) munkáit ismerték el. Mindkét alkotás körültekintő, az adott témában értő és inspiráló volt.

„A HEINEKEN világszerte élen jár a komplexen értelmezett fenntarthatóság megvalósításában. Meggyőződésünk, hogy a teljes ellátási láncunkra kiterjedő fenntartható működést a fogyasztóink el is várják tőlünk. A 2021-es pályázat témája így teljesen összhangban volt stratégiai törekvéseinkkel és segített a közvélemény figyelmét ráirányítani példamutató gyakorlatokra. A HEINEKEN Hungária Sajtódíjat hagyományteremtő szándékkal indítottuk, ezért a pályázatot az idei évben is meg fogjuk hirdetni. Gratulálunk a nyertesnek és a különdíjasoknak, bízom benne, hogy alkotásaik inspirálni fogják a kollégáikat, hogy idén ők is pályázzanak” – mondta el Ludvig Orsolya, a HEINEKEN Hungária Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője, a bíráló zsűri vezetője.

A HEINEKEN eredetileg ünnepélyes díjátadó keretében szerette volna kiosztani az elismeréseket, de – tekintettel a jelenlegi járványhelyzetre – végül úgy döntött, az eseményt egy későbbi időpontban tartják meg.

Tovább az eredeti cikkre: Megvannak a HEINEKEN Hungária Sajtódíj pályázat nyertesei

Vélemény, hozzászólás?