Megvan a szakmai influencerek toplistája

Megvan a szakmai influencerek toplistája olvasható a mmonline.hu weboldalon. Friss: Több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől, akiknek ezáltal jelentős hatásuk van arra, hogy milyen stratégiával kezelik a gazdasági krízist ezek a cégek. kezelő stratégiák kialakítására. A Datalyze, a Liftup és a Coachingcentrum szakértői által összeállított Influexpert riport a Facebook adatbázis elemzése alapján mutatja be, hogy kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A pandémia okozta vírushelyzet felerősítette a szakmai támpontok és hiteles szerepmodellek iránti igényt. Kik felé fordulnak a vállalkozók információért? Az Influexpert riportot összeállító csapat (Datalyze (Sütő Anna, Molnár Eszter), Liftup (Lévai Richárd), Coachingcentrum (Svéda Dóra) és SD4Good (Káli György)) szeretett volna képet kapni arról, hogy kik ma a legnagyobb elérésű, legaktívabb közösséggel rendelkező szakmai influencerek, akiknek a jó gyakorlataiból tanulhat mindenki, aki szakmai véleményvezéri babérokra szeretne törni a szakterületén. A Datalyze csapata a publikus Facebook-adatokat felhasználva, érdeklődési kör alapján beazonosította az egyes vállalkozói szegmensekbe tartozó Facebook-felhasználókat, majd a célcsoportok adatlábnyoma alapján vizsgálta a szegmensek kedvelt üzleti influencereit és csoportjait, illetve az üzleti influencerek által közzétett tartalmakhoz való kapcsolódást a 2020 január és április között. A Facebook-alapú influencer toplisták készítéséhez 186 Facebook felület és csoport lett bevonva. A kutatás készítői első körben csak a Facebookra koncentráltak, de tervezik a jövőben a többi közösségi média csatorna bevonását a kutatásba. “A Facebookon 5,5 millió magyar ember adatát vettük alapul, illetve azt tapasztaltuk, hogy a Facebook csoportok jelenleg sokkal aktívabbak, mint a szakmai networkingre specializált Linkedinen. Illetve használat intenzitásában is napi több órás Facebook tartalomfogyasztással szemben a Linkedin kb 1 milliós hazai bázisa heti 20 percet használja a platformot nagyságrendileg” – mondta Sütő Anna, a Datalyze ügyvezető igazgatója. A kutatás szakmai partnerei a Magyar Marketing Szövetség és a Magyar Public Relations Szövetség voltak. A jelentés három külön toplistát állított fel felhasználó personák alapján. A vállalkozói érdeklődésű toplista összeállítása 85.814 Facebook-felhasználó publikus adatlábnyomának elemzése alapján történt. A célcsoportba a Facebookon kifejezetten a vállalkozói működéshez köthető tartalmakhoz 2019-2020 során aktívan kapcsolódó felhasználók kerültek. A toplista 2020 első négy hónapjában a vállalkozói érdeklődésű célcsoport körében legnépszerűbb influencerek (akik a legjobban tudták aktivizálni a csoportot a Facebook oldalukon, a közönségméretük figyelembevételével) adatalapú sorrendje: TOPLISTA: Barazsy Ákos (A bevétel erősíti a szabályt) Mándó Milán (Minner) Gál Beáta Wolf Gábor (Marketing Commando) Gál Kristóf Vida Ági (Gazdagmami) Lévai Richárd (Közösségi kalandozások) Pongor-Juhász Attila Tölgyessy Zsófi (Szeretem a Vállalkozásom) Szilágyi Anita & Vuray György (Vállalkozás okosan) Az induló vállalkozók célcsoport toplista 22.055 Facebook-felhasználó publikus adatlábnyomának elemzése alapján történt. A szegmensbe a Facebookon KKV-hoz köthető tartalmakhoz 2019-2020 során aktívan kapcsolódó felhasználók kerültek, akik akik érdeklődésük alapján inkább reagálnak az induló és újhullámos vállalkozási tartalmakra. A toplista 2020 áprilisában az induló vállalkozók célcsoport körében legnépszerűbb influencerek (akik a legjobban tudták aktivizálni a csoportot a Facebook oldalukon, a közönségméretük figyelembevételével) adatalapú sorrendje: TOPLISTA: Wolf Gábor (Marketing Commando) Csábi Boróka (Te vagy a brand) Balogh Petya (Baconsult) Lévai Richárd (Közösségi kalandozások) Tölgyessy Zsófi (Szeretem a Vállalkozásom) Gál Beáta Avidor András Görög Ádám (TACIT) Zoltan Dallos (Business & Travel) Gál Kristóf A potenciális e-commerce vállalkozók célcsoport toplista 17.810 Facebook-felhasználó publikus adatlábnyomának elemzése alapján történt. A szegmensbe azok a Facebookon KKV-hoz köthető tartalmakhoz 2019-2020 során aktívan kapcsolódó felhasználók kerültek, akik az adatalapon rekonstruált vállalkozói tevékenységük alapján inkább affinisek az e-commerce iránt. A toplista 2020 áprilisában a potenciális e-commerce vállalkozók célcsoport körében legnépszerűbb influencerek (akik a legjobban tudták aktivizálni a csoportot a Facebook oldalukon, a közönségméretük figyelembevételével) adatalapú sorrendje: TOPLISTA: Barazsy Ákos (A bevétel erősíti a szabályt) Lévai Richárd (Közösségi kalandozások) Gál Beáta Wolf Gábor (Marketing Commando) Csábi Boróka (Te vagy a brand) Vida Ági (Gazdagmami) Dobay Róbert (Menedzsmentor) Pongor-Juhász Attila Szilágyi Anita & Vuray György (Vállalkozás okosan) Mándó Milán (Minner) “Az év elején megtorpantak az…
A teljes cikk itt olvasható: mmonline.hu Megvan a szakmai influencerek toplistája

Vélemény, hozzászólás?