A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot indít Yes Mania néven

A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot indít Yes Mania néven olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot…

A teljes cikk itt olvasható:
A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot indít Yes Mania néven

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

  • A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot indít Yes Mania néven

A cseh Rohlik Group és a cégcsoportba tartozó magyarországi Kifli.hu új saját márkás termékcsalád architektúrát mutatott be a Value for money („VFM”) esernyőmárka alatt, amely jelentős megtakarítást kínál az ügyfelek számára a belépő és középkategóriában. A „YES Mania” olyan kommunikációs platform, ami egy fedél alá helyezi a cégcsoport összes VFM márkáját és egyértelmű jelzés a vásárlóknak, ha jól és jó áron étkeznének. A Rohlik ezzel lehetőséget biztosít arra, hogy a vásárlók a legjobb minőségű termékeket válasszák versenyképes áron. 

A vásárlók a Kifli.hu ebbe a kategóriába tartozó saját márkáit a pipa ikonról és az egységes tipográfiáról ismerhetik fel.                           

Termékek, amelyeknek ára és minősége mindenkit elcsábít

A Rohlik szenvedélyesen törekszik a vásárlói élmény növelésére, különösen a kiváló minőségű termékek időben történő szállítására, amelyek kiváló ár-érték arányt képviselnek. A vállalat küldetése az is, hogy az európaiak jól étkezzenek és jól éljenek. Céljuk, hogy a két fő szempontot – jó minőséget kedvező áron – minden kategóriában érvényesítsék, ez alól pedig a Value For Money ernyőmárka kommunikációs platformja, a YES Mania sem kivétel.

Jakub Petřina, a csoport marketing igazgatója így nyilatkozott: „Úgy döntöttünk, hogy létrehozzuk saját új szabványunkat. Az emberek még ma sem veszik észre, hogy kevesebbet is fizethetnek a jó ételekért, és mivel szenvedélyünk az ügyfeleink jóléte, létrehoztuk a „Yes Mania”-t, ahol a vásárlók olyan márkákat találhatnak, amelyek beváltják ezt az ígéretet. A jó minőségű, mégis egyedi márkák kedvező árakon lehetővé teszik számunkra, hogy növeljük vásárlóink lojalitását, és újabb okot adnak számukra, hogy tőlünk rendeljenek. Ezért a belépő szintű és középkategóriás kategóriákban egyedi márkák portfólióját fejlesztettük ki, hogy jó árú termékek teljes választékát kínálhassuk ügyfeleink számára.”

Jó étel. Egy jobb világ. Remek áron.

Mától VFM alatt a következő saját márkákat találhatják meg a vásárlók: Moddia a papírhigiénia kategóriában, Pappudio a nassolnivalóknál, Dacello a feldolgozott húsok esetében, és a Miil, a tejtermékeknél. Hamarosan más saját márkák is bevezetésre kerülnek.

Moddia

Minden háztartásban használnak törlőkendő- és papírhigiéniai termékeket. A Moddia termékek puhák, mégis erősek, ugyanakkor környezetbarátak is – a WC-papírtól a konyhai törlőkendőn át a zsebkendőig.

A Rohlik Group igen nagy hangsúlyt fektet a zöld értékekre, és ez kétszeresen is igaz volt a Moddia márka megalkotásakor. Minden termék FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy az alapanyagok felelősen kezelt erdőkből származnak, amelyek környezeti, társadalmi és gazdasági előnyöket biztosítanak. Minden termék ásványolaj-mentes nyomdafestéket tartalmaz, és a fenntarthatóságot a csomagolás is figyelembe veszi. A termékcsalád egyes termékei öko-keverékek is (környezetbarátabbak, mint a tiszta cellulóztermékek a 33%-ban újrahasznosított szál felhasználása miatt), 100%-ban újrahasznosíthatóak vagy 100%-ban TCF-ből készültek (azaz teljesen klórmentesek – olyan fehérítési módszert alkalmaznak, amelyet mindenféle vegyszer nélkül valósítanak meg). A TCF papírtermékek fehérítése klór helyett ózonos hidrogén-peroxiddal történik. A TCF jól ismert és elfogadott a cellulóz környezetbarát fehérítésére.

Dacello

A csomagolt sonka, szalámi, kolbász és szalonna delikátesz piaca az elmúlt években nőtt, aminek oka a fogyasztók elmozdulása a hagyományos napi háromszori étkezéstől a nassolás vagy a napi többszöri kisebb étkezés felé.

„A Dacello márka megalkotásakor azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy ízletes, jó minőségű és kedvező árú termékeket hozzunk forgalomba.” – magyarázza Petr Chvojka, a saját márkás üzletág vezetője, hozzátéve: „Nemcsak bevált klasszikusokat kínálunk vásárlóinknak, hanem helyi specialitásokat is – fekete-erdei sonkát, hagyományos prágai sonkát vagy hagyományos magyar szalámit… egyszóval mindenki megtalálhatja a kedvencét.”

Pappudio

Az élet felgyorsult, és az emberek étkezési szokásainak követni kell ezt, szükségük van olyan ételekre, amiket bárhol, bármikor bekaphatnak. A Pappudio ezt a trendet követi. Ez a saját márka mindenkinek szól, akinek fontos, hogy gyorsan megehessenek valamit, és az finom is legyen. A Pappudio termékeknél ugyanennyire számít a minőség, mert kiváló alapanyagokból készülnek.

„Mivel a Rohlík Group az élelmiszerekről szól, olyan termékeket szeretnénk szállítani ügyfeleinknek, amelyeket nem szégyellünk. Jobban mondva – azt akarjuk világgá kürtölni, hogy szeretjük őket! És erről szól a Pappudio – olyan termékek, amelyek minden tekintetben nagyszerűek. Itt sütiről, desszertről, szendvicsről, kockára vágott gyümölcsről, szeletelt burgonyáról és egyebekről beszélünk.” – magyarázza Chvojka, hozzátéve: „Például ebben a hónapban piacra dobjuk az új Pappudio kenhető termékeket, ezek azonban nem akármilyenek! Három hummus csak extra szűz olajjal, a másik hat kenhető pedig abszolút szabadtartású termék. A bennük használt tojás (és igen, ez azt jelenti, hogy még a majonéz sárgája is) nem ketrecben nevelkedett csirkétől származik!” 

Miil

A Miil a tejtermékek széles portfólióját kínálják, beleértve mindenféle sajtot (tömbök, szeletek, camembert, feta, kéksajt); BIO termékeket, natúr és gyümölcsjoghurtokat, tejfölt és tejet. A tejtermékek között megtalálhatók a félzsíros tej és a teljes tej magasabb zsírtartalmú változatai is, olyan csomagban szállítva, amely a felső műanyag rész dobozból történő eltávolításának köszönhetően megkönnyíti a későbbi újrahasznosítást.

„Folyamatosan figyelemmel kísérjük a fogyasztói igényeket, és ennek megfelelően alakítjuk kínálatunkat, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő terméket. A YES Mania bevezetése jelentős mérföldkő számunkra. Hiszünk abban, hogy egyedi márkáink jó minőségének és kedvező árainak köszönhetően egyre több vásárló választja majd őket. Erre az igényre való tekintettel szeretnénk fejleszteni a sajátmárkás márkaportfóliót, hogy továbbra is szélesebb termékválasztékot tudjunk kínálni vásárlóinknak.” – mondta Petřina.

Tovább az eredeti cikkre: A Rohlik Csoport és a hozzá tartozó Kifli.hu új kommunikációs platformot indít Yes Mania néven

Vélemény, hozzászólás?