Az Amazon lett a legnagyobb hirdető

Az Amazon lett a legnagyobb hirdető olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A múlt évben 16,9 milliárd dollárt költött hirdetésekre és promóciókra az…

A teljes cikk itt olvasható:
Az Amazon lett a legnagyobb hirdető

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A múlt évben 16,9 milliárd dollárt költött hirdetésekre és promóciókra az Amazon a cég saját jelentése szerint, ezzel minden idők legnagyobb hirdetőjévé vált az e-kereskedelmi vállalat.

A társaság reklámkiadásai egy év alatt 55 százalékkal nőttek, ami a leggyorsabb bővülési ütem az elmúlt tíz évben. Ez egyébként jóval gyorsabb fejlődés, mint a teljes hirdetési piacé, illetve jócskán felülmúlja a kiskereskedelmi szektor 20,6 százalékos növekedését is a WARC elemzése szerint.

Az Amazon fölényét jól mutatja, hogy a második legnagyobb hirdető, a Procter&Gamble 8,2 milliárd dollárt költött, ami éves összevetésben 12 százalékos fejlődésnek felel meg. A WARC elemzése ugyanakkor megjegyzi, hogy a cég részéről a tavaly júniusban zárult üzleti év adatai állnak rendelkezésre.

A Az Amazon lett a legnagyobb hirdető bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Az Amazon lett a legnagyobb hirdető

Vélemény, hozzászólás?