Már nem a Balaton a favorit

Már nem a Balaton a favorit olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Idén nyáron az örök slágernek számító klímaberendezések és léghűtő berendezések mellett…

A teljes cikk itt olvasható:
Már nem a Balaton a favorit

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Idén nyáron az örök slágernek számító klímaberendezések és léghűtő berendezések mellett a fűnyírók a legnépszerűbbek, de sokan vettek leértékelt SUP-ot és napvitorlát is – derül ki a Lealkudtuk.hu adataiból. A belföldi szállások közül többek közt Zalakaros, Harkány és Miskolctapolca a favoritok, míg a külföldi utak közül a cseh és a görögországi ajánlatokat rendelik a legtöbben.

Bár hagyományos webáruháznak tűnik, a Lealkudtuk.hu működése jelentősen eltér attól, az oldal ugyanis kifejezetten külső partnerek által forgalmazott akciós árú termékek és szolgáltatások promótálására specializálódott – a vásárlói biztonság fenntartása érdekében azonban saját online ügyfélszolgálata is van. A karácsonyi szezont leszámítva mindig az évszakok elején a legnagyobb a forgalom a Lealkudtuk.hu-n, hiszen a kiemelt akciók jelentős részben szezonális termékekre vonatkoznak.

Balaton helyett idén a többi fürdőváros hódít

Míg tavaly nyáron a Balaton és környékén elérhető akciós szállások voltak a legnépszerűbbek az oldalon, idén a fürdőzésre ugyancsak lehetőséget kínáló más települések – így például Zalakaros, Gyula, Harkány és Miskolctapolca a favoritok – vélhetően azért, mert idén jócskán megugrottak a balatoni szállásárak. A külföldi ajánlatok közül egy prágai félpanziós hétvége mellett a görögországi Olympic Beach-re foglalható akciós nyaralás a legnépszerűbb.

A termékek közül 2022-ben az akciós split klímák mellett a különböző egyéb (például párásító) léghűtő megoldásokat keresték a magyar vásárlók, de rengetegen rendeltek leárazott SUP-deszkát és napvitorlát is. A kerti eszközök közül a medence a legnépszerűbb, de a locsolócsövek, trambulinok, fűkaszák és vegyszermentes, elektronikus gyomirtó eszközök számítanak slágernek.

Úgy kerülnek az oldalra, hogy rákeresnek a termékre

A normál webshopokétól eltérő működési modell abban is megmutatkozik, hogy a Lealkudtuk.hu-ra a látogatók 73 százaléka a Google keresőből érkezik, ráadásul a rendelést feladók 83 százaléka is olyan felhasználók közül kerül ki, akik a Google Shopping platformonon, nem pedig az oldal saját nyitólapján találtak rá a termékre, ahol az akciós ára miatt az sok potenciális vásárló figyelmét felkelti.

Sokaknak az akció a belépő az e-kereskedelembe

A Lealkudtuk.hu számos magyar kereskedő esetében az első lépés az internetes kereskedelem irányába: e vállalkozások számára még az akciós termékek adatlapjait is a Lealkudtuk munkatársai készítik, így a kereskedők a beérkező rendelések feldolgozására koncentrálhatnak. E módszerrel akár két-három fős mikrocégek is komoly sikereket érhetnek el, ha jó áron tudnak kurrens terméket kínálni: a kerti és konyhai eszközöket értékesítő mikrokereskedők közül többen is képesek voltak a Lealkudtuk.hu platformján át rövid időn belül korábbi forgalmukat megtöbbszörözni.

Sok új belépőnek számító e-kereskedőtől a költségek alacsonyan tartása érdekében sokszor csak készpénzes fizetéssel, utánvéttel lehet rendelni – a vásárló viszont cserébe nagyon alacsony áron juthat hozzá egy-egy termékhez.

A Már nem a Balaton a favorit bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Már nem a Balaton a favorit

Vélemény, hozzászólás?