Kiderült, mibe kezdett Bujáki Zsolt

Kiderült, mibe kezdett Bujáki Zsolt olvasható a mmonline.hu weboldalán.

„A falnak rohanunk, vagy még el tudjuk rántani a kormányt!?” provokatív…

A teljes cikk itt olvasható:
Kiderült, mibe kezdett Bujáki Zsolt

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A falnak rohanunk, vagy még el tudjuk rántani a kormányt!?” provokatív címmel április 11-én a MOL Campusban debütál a Budapest Automotive Summit (BAS) autókereskedelmi konferencia, mely független szervezésben, Bujáki Zsolt autóipari kommunikációs szakember ötlete alapján jön létre.

A globális autógyártás 150 éves történelmének talán legsűrűbb, legizgalmasabb időszakában vagyunk. Óriási változások és szeizmikus mozgások történnek a szemünk előtt, sorra döntve meg azokat a dogmákat, amik szerint az autóipar és az autókereskedelem az elmúlt évtizedekben működött.

Nem kérdés, elképesztő izgalmakat hozhat a jövő a hazai autókereskedelem számára is, elég, ha csak a német autóipar gyengélkedésére, a kínai autóipar európai megindulására vagy az Európai Unió 2035-ös belső égésű motorok kitiltására vonatkozó szabályára, anomáliájára gondolunk. Most szinte minden iparági szereplő, importőr, márkakereskedő, flottakezelő helyzete bizonytalan lett a jövőt illetően, nem világosak a szerepek és a feladatok az online és az ügynöki értékesítés kapcsán sem.

„Novemberben kezdtem el a szervezést, saját kommunikációs, tanácsadó céget alapítottam, többek között azzal a céllal, hogy a magyar konferenciapiacon elsőként tudjak létrehozni egy deklaráltan független autókereskedelmi fórumot, amely megjelenésben, résztvevői minőségben és nem utolsósorban előadói fronton is mértékadó, etalon rendezvény legyen” – mondta el Bujáki Zsolt alapító, A Budapest Automotive Summit főszervezője

A szakember egyértelmű célként fogalmazta meg, hogy a többi, jellemzően gyártói/beszállítói fókuszú konferenciával szemben a Budapest Automotive Summit az autók értékesítésével foglalkozó közösség számára szeretne egy mellébeszéléstől mentes, a jövő ködét némileg eloszlató szakmai fórum lenni, amely hasznosítható információkkal és vezetői inspirációval látja el azokat a szakembereket, akik a gyülekező viharfelhők ellenére is az autókereskedelemben látják maguk és a vállalkozásuk jövőjét. A MOL támogatásával a MOL Campusban szervezett BAS konferencia délutáni programjába csatlakozik az „Év Magyar Autója 2024” rangos díjátadója is, amely immáron már 5 alkalommal jutalmazza a legrangosabb autós elismerésekkel a hazai gépjárműimportőröket.

A BAS brand hosszútávú építkezésben van, ennek alapjait a Kassitzky Attila nevével fémjelzett DotCreative csapat alkotta meg. A modern, letisztult arculat kiváló lehetőséget adott az összetett kampányhoz, amely a napokban fut az online és a közterületi felületeken.

„Büszke vagyok erre a közös munkára, a DotCreative nagyon hamar megértette és jól konvertálta azt a szakmai üzenetet, amit kértem tőlük. Ez a lendületes, fiatalos modern design komoly értéket képvisel a BAS brand jelenében és természetesen jövőjét illetően is” – emelte ki a kreatív csapattal való együttműködés részleteit Bujáki Zsolt.

Bujáki Zsolt tavaly október végén távozott a Porsche Hungariától, ahol kommunikációs igazgató volt. A kommunikációs szakember kisebb megszakítással 2002 óta dolgozott a Porsche Hungariánál. Korábban a Volkswagen Haszonjárművek és a DasWeltAuto marketing vezetőjeként dolgozott. Kommunikációs igazgatói munkáját pedig 2021 márciusa óta látta el, ez utóbbi munkakörében a cég teljeskörű külső és belsőkommunikációs feladataiért felelt.

A Kiderült, mibe kezdett Bujáki Zsolt bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Kiderült, mibe kezdett Bujáki Zsolt

Vélemény, hozzászólás?