Szűts Ildikó: Az elégedett vendéghez elégedett munkavállaló kell

Szűts Ildikó: Az elégedett vendéghez elégedett munkavállaló kell olvasható a turizmus.com weboldalán.

Nehezített pályán mozgott, sok tekintetben mégis eredményesnek értékeli az elmúlt három…

A teljes cikk itt olvasható:
Szűts Ildikó: Az elégedett vendéghez elégedett munkavállaló kell

Ahogy a turizmus.com beszámolt ma róla: Nehezített pályán mozgott, sok tekintetben mégis eredményesnek értékeli az elmúlt három év teljesítményét Szűts Ildikó, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGYH) vezérigazgatója, akit a válságmenedzselés mellett személyes törekvéseiről is kérdeztünk Női vezetők a turizmusban című sorozatunkban.

Tovább az eredeti cikkre: Szűts Ildikó: Az elégedett vendéghez elégedett munkavállaló kell

Vélemény, hozzászólás?