TikTokon hódít a Magyar Közút

TikTokon hódít a Magyar Közút olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Magyarországon is dinamikusan nő a TikTok közösségi oldal felhasználói tábora, ahol…

A teljes cikk itt olvasható:
TikTokon hódít a Magyar Közút

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Magyarországon is dinamikusan nő a TikTok közösségi oldal felhasználói tábora, ahol a Magyar Közút alig egy év alatt az egyik legsikeresebb és legkedveltebb vállalati profilt építette fel. A vicces és kreatív videókkal a céljuk, hogy így juttassák el fontos üzeneteiket a fiatalabb generációk számára.

Az országos úthálózatot üzemeltető Magyar Közút az egyik legaktívabb hazai vállalat a közösségi média platformokon: 2013-ban indította el a hivatalos Facebook, míg 2017-ben az Instagram oldalát, 2018-ban a Youtube csatornáját és az elsők között jelent meg a TikTok-on is. Alig egy év leforgása alatt mára elmondható, hogy az egyik legtöbb követővel és legnagyobb eléréssel rendelkező vállalati profilt építették fel teljesen organikusan a cég kommunikációs szakemberei.

Az oldal sikerét mi sem mutatja jobban, mint, hogy közel 37 ezer követőnél, csaknem 10 millió videómegtekintésnél jár a platformon Közút, és ami még talán ennél is fontosabb, hogy az eddig közzétett 67 videóját több mint 675 ezer lájkkal jutalmazták már a felhasználók, nem egy olyan anyaguk van, ami milliós nézettséggel büszkélkedhet. Ezek mind olyan rendkívül magas számok a platformon vállalati kategóriában, amit kevés cég mondhat el magáról.

A társaság nagyon tudatosan használja a közösségi oldalait és egyre nagyobb figyelmet fordít a felnövekvő generációk megszólításra is. Ennek a stratégiának az eredménye, hogy a Közút Instagram oldala már évek óta kiemelkedő számokat produkál (közel 39 ezer követő), viszont a TikTok még ezeket az eredményeket is túlszárnyalhatja a jelenlegi fejlődési ütemében. A közútkezelő célja, hogy a tiniket és a fiatal felnőtteket is hatékonyan elérje, akik hamarosan aktív úthasználók, autósok lesznek. Így nemcsak a társaság ismertségét tudják növelni körükben, hanem fontos közlekedésbiztonsági üzeneteket is tudnak közvetíteni feléjük, jobban és hatékonyabban bemutathatják a cég működését, ami később nemcsak a társaság megítélésére hathat pozitívan, hanem a munkaterületek térségében a szabálykövető magatartásra is jobban tudják ösztönözni a követőket, ami a közutasok biztonságát is szavatolhatja majd a jövőben.

A TikTokon hódít a Magyar Közút bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: TikTokon hódít a Magyar Közút

Vélemény, hozzászólás?