Zenei albumot adott ki a Mastercard

Zenei albumot adott ki a Mastercard olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A Mastercard bemutatta első zenei albumát, ami a Priceless címet kapta.…

A teljes cikk itt olvasható:
Zenei albumot adott ki a Mastercard

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A Mastercard bemutatta első zenei albumát, ami a Priceless címet kapta. Az album, ami elérhető Spotify-on és egyéb zenei streaming platformokon is, 10 dalból áll, amit 10 zenész rögzített a világ különböző pontjain. A dalokban egy-egy motívumként megjelenik a Mastercard márkadallama.

A Mastercard korábban is fontosnak tartotta a zenekedvelők és a feltörekvő előadók támogatását, és továbbra is tartja magát elköteleződése mellett. A mostani kampányban a Mastercard partnere a Timbaland által alapított Beatclub volt, amely a világ első számú piactere, amely összeköti a zenei alkotók közösségét a lemezkiadókkal, zenei kiadókkal, film- és tévéfilmekkel, márkákkal, tartalomkészítőkkel és független művészekkel. A kezdeményezés így fejlődési és mentorálási lehetőséget biztosított feltörekvő zenészek számára. Ezek az előadók a Priceless® albumtól kapott ihlettől vezérelve Timbaland segítségével már újra is kevertek kettőt a tíz dal közül, ami jól mutatja a zene és az iparág együttműködésében rejlő különleges lehetőségeket.

“A zene mindenki számára szenvedély – mindnyájunkat inspirál, felemel és összeköt” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs igazgatója és az egészségügyi üzletág elnöke. “Hosszú ideje dolgozunk azon, hogy a jellegzetes logónkat átelemeljük a hangok világába, ez az album pedig különleges lehetőséget nyújt számunkra, hogy egyedülállóan kreatív és szórakoztató módon érjük el a közönségünket”

Az együttműködés részeként a Mastercard több száz, perifériára szorult közösséget képviselő zenész számára éves Beatclub előfizetést is biztosít majd.

“Ez az együttműködés nagyon könnyen jöhetett létre, hiszen a Mastercard és a Beatclub hasonló márkaértékeket képvisel, és mindkettőnk számára fontos a feltörekvő alkotók támogatása” – mondta Timbaland. “Közösen támogatjuk ezeket a művészeket zenei- és mentori tapasztalatunk erejével. Olyan szolgáltatásokat, eszközöket és kapcsolatokat kínálunk, melyek segítségével ezek a szenvedélyes művészek könnyebben betörhetnek a zeneipar gyakran áthatolhatatlannak tűnő világába.”

Az album egyik legfontosabb célja, hogy minél több kultúra, nyelv és zsáner hallathassa általa a hangját. Annak érdekében, hogy megtalálják azokat a zenészeket, akik legjobban képviselik ezeket az értékeket, a Mastercard Niclas Molinder producerrel működött együtt. Mindegyik alkotó beleírta a dalába a Mastercard jól ismert márkadallamát, ezzel is megmutatva annak sokoldalúságát. A teljes album olyan feltörekvő zenészek alkotásait tartalmazza mint: Michael Rice (Egyesült Királyság), Shiraz (Libanon), Good Harvest (Svédország), Alma Lake (Kolumbia/USA), Raees (Algéria), Tejas (India), Nadine Randle (Egyesült Királyság/Svédország), Tania (Ausztrália), Elle B. (USA) és Amaya (Szlovénia).

A zenéket a Spotify-on, a világ legnépszerűbb zenei platformján mutatták be. A Spotify 183 országban 422 millió felhasználójával az iparág egyik globális vezető szereplőjeként elkötelezett a feltörekvő művészek felemelése és támogatása mellett, széles nyilvánosságot garantál számukra, annak érdekében, hogy minél több zenehallgatót érhessenek el világszerte.

“A Mastercard egyedülálló albuma, valamint a Beatclubbal végzett közös munkájuk a jövő olyan sztár művészeinek biztosít közönséget és nyilvánosságot, akik most még karrierjük elején járnak. Hatalmas lehetőség ez számukra, hogy világszerte hallathatják a hangjukat” – mondta Björn Ulvaeus az ABBA együttes tagja, valamint a Sessions zenei szolgáltatás társalapítója és a Beatclub egyik fő partnere.

A Zenei albumot adott ki a Mastercard bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Zenei albumot adott ki a Mastercard

Vélemény, hozzászólás?