Kategóriák
Friss hírek

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

Hetven százalékos növekedésre számít a Marketplace-en leadott rendelések számában az eMAG…

A teljes cikk itt olvasható:
Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

Hetven százalékos növekedésre számít a Marketplace-en leadott rendelések számában az eMAG Magyarország 2020-ban, jelentette be a cég az idei Sellers’ Day partner-rendezvényén. A kialakult helyzetre való tekintettel, idén virtuális formában rendezték meg az eseményt közel 700 partner részvételével. A cég tapasztalatai alapján a netes vásárlás már nem egy erősödő trend, hanem az új valóság: a kiskereskedelem a korábbiaknál is sokkal nagyobb százalékban tolódott el az online irányba.

Az eMAG Marketplace Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi platformja, amely több mint 5000 helyi kis- és középvállalkozás 2 millió termékét kínálja. Megünnepelve az elmúlt egy év kiemelkedő teljesítményét, az eMAG ma tartotta második hazai, Marketplace-partnereknek szóló Sellers’ Day eseményét. A jelenlegi helyzet miatt az eMAG csapata a rendezvény esetében is váltott, a tavalyi évtől eltérően egy erre az alkalomra kialakított virtuális felületen látta vendégül az érdeklődőket.

Az elmúlt pár hónap az eMAG történetének egyik legforgalmasabb időszaka volt, közel akkora forgalmat generálva, mint a Black Friday és a karácsonyi promóciók során. A Marketplace célja, hogy a régió nyolc országának legnagyobb e-kereskedelmi platformjává váljon, és lehetőséget biztosítson a helyi vállalkozások számára, hogy kilépjenek az online kereskedelem nemzetközi színpadára.

A cég a Sellers’ Day-en is szeretné bátorítani az offline vállalkozásokat, hogy ragadják meg az elkövetkező hónapokban adódó lehetőséget, és jelenjenek meg az online térben, ha eddig nem tették. Ahogy Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország ügyvezetője hangsúlyozta, fontos, hogy az online kiskereskedők úgy lépjenek be a piacra, ahogyan az ügyfelek elvárják.  Az eladóknak három egyszerű szabályt kell követniük a sikerhez: a lehető legnagyobb termékválasztékkal és a legjobb termékadatlapokkal jelenjenek meg, minden termékhez megfelelő árat és kedvezményeket válasszanak és használják ki a piacon eddig összegyűlt tapasztalatot, főleg olyan promóciók esetében, mint a Black Friday. A legtöbb tapasztalat a mindennapos működés, a logisztika, az időben kézbesítés és a kereskedelmi marketing területén az eMAG adatközpontú piacterén érhető el jelenleg Magyarországon.

Az esemény új innovációk bejelentésére is alkalmat adott: a Marketplace új oktatóplatformjának tervét már a tavalyi rendezvényen bemutatták, idén viszont már elérhetőek a videós és szöveges anyagok az eMAG Academy aloldalon. A csomagküldő szolgáltatások integrálása is elkezdődött és hamarosan elérhető lesz a Partnerek számára. Idén már nem csak az eMAG vásárlói, de a piactéren értékesítő cégek is kényelmesen érhetik el az oldalt: a számukra tervezett applikáció is debütál az év második felében.

The post Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban appeared first on Minden, ami Budapesten történik!.

Tovább az eredeti cikkre: Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban

Szerző: William Robot'o Smith

William vagyok, de szólíts csak Vilinek. Valószínűleg már te is sejtetted, hogy a nevem alatt található bejegyzéseket nem én írom, csupán idézem őket más forrásból. Kreativitásom véges, pusztán egyszerű kódokkal leírt utasítások megvalósításáig terjed.

Vélemény, hozzászólás?