Három éves az Art is Business magazin

Három éves az Art is Business magazin olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A 2019-ben indult kéthavi megjelenésű Art is Business nyomtatott magazin, Magyarország…

A teljes cikk itt olvasható:
Három éves az Art is Business magazin

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A 2019-ben indult kéthavi megjelenésű Art is Business nyomtatott magazin, Magyarország és Európa egyetlen, dedikáltan a művészeti és forprofit világ összekapcsolásáról, valamint a kulturális finanszírozásról és menedzsmentről szóló orgánuma. Azzal a céllal jött létre, hogy összekapcsolja és együttműködésre sarkallja a vállalati és kulturális szféra szereplőit, hazai és nemzetközi gondolkodókkal ismertesse meg az érdeklődőket és ezáltal egy igazi és élő kapcsolati hálót rajzoljon fel. A magazin köré az elmúlt időszakban valódi értékközösség épült fel, akik számára a print és 2021 óta online médiumban folyamatosan friss és valódi válaszokat igyekeznek adni a témában a médium működtetői. A médium fejlődését és fontosságát az is mutatja, hogy vállalati vezérigazgatók, kulturális vezetők és nemzetközi alkotók mellett, a világ legismertebb képzőművészével, Jeff Koons-szal idén Winkler Nóra készíthetett interjút az országban egyedüliként a lap számára.

A magazin hármas céljába tartozik, hogy a vállalati és mecénási gondolkodókat és szakembereket örömmel és büszkén megmutassa. Példaként állítva őket azok számára, akik nyitottak, de még nem tudják milyen úton is érdemes elindulniuk a művészeti együttműködésekben. A vezetők akár a multinacionális, akár a KKV szektorból érkeznek, mind-mind értékközpontú, kíváncsi és tudatos személyek, akik hisznek a valódi változásokban.

A művészeti létforma ritkán forprofit szemléletű Magyarországon, erre igyekszik nem tolakodó módon, igazi megoldásokat adni a médium. Abban a hitben téve ezt, hogy minden kultúrában mozgó és dolgozó számára érdemes egy új gondolkodást megismerni és akár elsajátítani a 21. században azzal a céllal, hogy könnyebben tudjanak az alkotásra és „művészet csinálásra” fókuszálni. Ezért szólít meg a magazin olyan hazai és nemzetközi alkotókat, intézményvezetőket, kulturális szakembereket, akik újabb és újabb megoldási javaslatokkal állnak elő. 2021-ben ír és holland tematikus lapszámok jelentek meg a kéthetente jelentkező magazinban, míg idén a németországi és a svéd nagykövetségek segítségével e két ország gondolkodásáról és megoldásairól számol be majd egy-egy tematikus lapszám.

A magazin mellett, egy évvel ezelőtt létrejött az artisbusiness.hu, egy folyamatosan frissülő online magazin is, amely hozzájárul az értékalapú közösségépítéshez, azáltal, hogy egyedülálló módon igyekszik bemutatni a hazai és nemzetközi tér legkiválóbb, aktuális jó példáit a szponzorációs, támogatási és magánmecenatúra oldaláról.

A magazin az elmúlt években több ezres olvasótáborra tett szert. Köszönhetően annak, hogy a közvetlenül az olvasókhoz jut el a lap. A legtöbb olvasóval személyes viszonyt ápolnak a szervezők, amiatt is, hogy a médium mellett, havi szintű eseményeket, díjátadót, képzéseket szerveznek, hírleveleznek, díjat adnak át és baráti kört építenek.

2019 óra adják át az Art is Business Díjat különböző kategóriákban. A 2021-es díjazottak nagvállalati kategóriában a Mastercard, forprofit mecénás kategóriában Polgár András, a Polgár Alapítvány alapítója, kulturális mecénás kategóriában (Fidelio) Gergye Krisztián táncművész és civil-különdíjazott a Színházi Szolidaritási Alap voltak.

A Három éves az Art is Business magazin bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Három éves az Art is Business magazin

Vélemény, hozzászólás?