Fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás és tehetséggondozás

Fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás és tehetséggondozás olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

Ez a vállalatok jövőjének kulcsa A Capgemini magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója,…

A teljes cikk itt olvasható:
Fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás és tehetséggondozás

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

  • Ez a vállalatok jövőjének kulcsa

A Capgemini magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója, Jérôme Cadiou szerint egyetlen cég sem hagyhatja figyelmen kívül a környezetvédelmi kérdéseket, ahogy a társadalmi felelősségvállalásra és a tehetséggondozásra is nagy figyelmet kellene fordítania minden piaci képviselőnek.

Fennállásának 25. évfordulóját ünnepli a francia székhelyű tanácsadói cég, a Capgemini magyarországi leányvállalata, amely már az ország három különböző pontján, Budapesten, Debrecenben és Székesfehérvárott igyekszik a hozzájuk forduló ügyfelek segítségére lenni. „Hivatalosan 1997-ben kezdte el működését a Capgemini Magyarország, de már 1994-től tervben volt a magyar piacra lépés. Kezdetben a távközlési szektor egyik legnagyobb képviselőjének nyújtottunk segítséget, majd érkeztek ügyfeleink a gyártási- és a pénzügyi szektorból is. 2006-ra sikerült megdupláznunk a cég dolgozóinak számát, míg 2017-ben tovább tudtunk terjeszkedni: ekkor nyitottuk meg irodánkat – a budapesti és a székesfehérvári mellett – Debrecenben. A folyamatos építkezésre, az újabb és újabb bővülésre törekszünk a mai napig” – mondta Jérôme Cadiou ügyvezető igazgató, aki minden vállalat esetében kiemelten fontosnak tartja a jövőre nézve a fenntarthatósági irányelvek mentén való működést, a társadalmi felelősségvállalást és a tehetséggondozást. 

 

A társadalmi felelősségvállalás kiemelt helyen szerepel a céljaink között. Faültetéssel, szemétszedési akciókkal igyekszünk mindebből lokálisan is kivenni a részünk.
Hitvallásunk nem más, minthogy a technológia erejével építsünk egy fenntartható jövőt. Kiemelten fontosnak tartom ezt, hiszen egyetlen vállalat sem hagyhatja figyelmen kívül a környezeti problémákat. Ez nemcsak a Capgemini cégfilozófiája, de az ügyfeleinknek is igyekszünk segítségére lenni mindabban, hogy miként csökkenthetik az IT szektor környezetre gyakorolt kedvezőtlen hatásait. Többéves tervünk van arra, hogy hogyan lehetünk minél inkább fenntartható szemléletűek. Igyekszünk mindent megtenni ezért. Vállalásaink közül az egyik legfontosabb, hogy minimalizáljuk a digitális technológia ökológiai lábnyomát” – hangsúlyozta az ügyvezető igazgató, aki a jövő szempontjából a tehetséggondozás kérdését tartja a másik sarkalatos pontnak. 

Csak egy jól informált társadalom tudja mérlegelni a technológiai döntéseinek világra gyakorolt hatását, legyenek azok ökológiai, társadalmi vagy épp gazdasági vonatkozásúak. Globális technológiai vezetőként óriási felelősségünk van ebben, szeretnénk, ha a Capgemini lehetne az egyik híd a digitális szakadék felett.  Képzés, ismeretterjesztés nélkül nincs jövő, ezért a fejlesztést már a legkisebbek edukációjával kezdjük.  Részt veszünk a Skool interaktív iskolaprogramjában, hogy már a kisiskolásoknak megmutathassuk miként segíthet a technológia az emberiség problémáin. Míg a talent programunk keretében igyekszünk a kollégáink számára biztosítani azokat az eszközöket, lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik a fejlődésüket, előrejutásukat.” 

A fenntarthatósági vállalásaink, a társadalmi felelősségvállalás, a nagy volumenű társadalmi problémákban való segítségnyújtás mellett továbbra is az a célunk, hogy az ügyfeleinknek a lehető legmagasabb színvonalon nyújtsunk segítséget, innovatív megoldásokat kínálva. Jelenleg az ügyfélélmény (CX) javításán van most a fő fókusz, de számos egyedi megoldáson dolgozunk a pénzügyi- és gyártási szektorban egyaránt” – tette hozzá az ügyvezető igazgató. A Capgemini Magyarország 25 évét összefoglaló kisfilm a https://fb.watch/c5cN8mZQFu/ linken tekinthető meg. 

Tovább az eredeti cikkre: Fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás és tehetséggondozás

Vélemény, hozzászólás?