Kategóriák
Friss hírek

Fékező autópiac és házi kedvencek a BrandManiában

Fékező autópiac és házi kedvencek a BrandManiában olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Kutyák és macskák, illetve autók a főszereplők a legújabb BrandManiában, az…

A teljes cikk itt olvasható:
Fékező autópiac és házi kedvencek a BrandManiában

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla: Kutyák és macskák, illetve autók a főszereplők a legújabb BrandManiában, az RTL Klub magazinműsorának stábja ezúttal annak járt utána, hogy mi a helyzet a hazai állateledel piacon és hogyan alakult az új autók iránti kereslet. A műsor készítői természetesen rákérdeztek arra is, hogy milyen hatással van a Covid-19 járvány a két szegmensre.
Nagyjából 100-120 milliárd forintos a hazai állateledel piac, ráadásul igen dinamikus, kétszámjegyű növekedés tapasztalható már évente ezen a területen. Hanzel Lajos, a Purina Magyarország igazgatója a BrandManiának nyilatkozva elmondta, hogy az amúgy is stabil növekedést márciusban nagyon felpörgette a Covid, akkor 60-70 százalékos bővülést tapasztaltak. A következő hónapokban ugyan visszaesés volt, de éves szinten így is 10 százalék körüli növekedés várható.
A szakemberek szerint 7-10 éven belül akár duplájára is nőhet itthon az állateledelek piaca. Az adatok azt mutatják, hogy uniós összevetésben is sok kutyát és macskát tartanak a magyarok, a tartás minősége, a táplálás azonban még messze van a nyugat-európai szinttől.
Dr. Zsigmond Gábor, az Alpha Zoo Kft. ügyvezető igazgatója ugyanakkor elmondta, hogy az elmúlt évek tendenciája, hogy a legfelsőbb kategóriájú termékek iránti kereslet évről-évre 20-25 százalékkal bővül, igaz még most is csak a piac kis részét adják.
A BrandManiában az állateledel piac alakulása mellett szó volt arról is, hogy miért fontos a felelős állattartás, milyen trendek tapasztalhatók ezen a területen, illetve kik segíthetnek abban, hogy az új gazdik hozzájuk, vagy az életkörülményeikhez illő háziállatot válasszanak.
A műsor második részében pedig jönnek a lóerők, a 2019-ben 16 százalékos növekedést felmutató új autó piac kerül a figyelem középpontjába. A koronavírus-járvány alaposan rányomta a bélyegét az idei forgalomra, a piacon összességében 20-25 százalékos visszaesés várható itthon. Ez ugyanakkor nemzetközi összevetésben nem is annyira vészes, vannak nyugat-európai országok, ahol 40-60 százalékos csökkenést mértek.
A BrandMania legújabb adásában megszólal a BMW Group Magyarország ügyvezetője, a Toyota, a Suzuki, a Ford, az Opel és a Peugeot képviselője is, és természetesen az elektromos autók értékesítésére is rákérdezett a stáb.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy az RTL Moston ide kattintva.

Tovább az eredeti cikkre: Fékező autópiac és házi kedvencek a BrandManiában

Szerző: William Robot'o Smith

William vagyok, de szólíts csak Vilinek. Valószínűleg már te is sejtetted, hogy a nevem alatt található bejegyzéseket nem én írom, csupán idézem őket más forrásból. Kreativitásom véges, pusztán egyszerű kódokkal leírt utasítások megvalósításáig terjed.

Vélemény, hozzászólás?