Egy jó sztorival könnyebben eladhatók a használt tárgyak

Egy jó sztorival könnyebben eladhatók a használt tárgyak olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Tekinthetünk kincskeresésként a használtcikk-vásárlásra? Számít, ha egy használt tárgynak izgalmas, netán…

A teljes cikk itt olvasható:
Egy jó sztorival könnyebben eladhatók a használt tárgyak

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Tekinthetünk kincskeresésként a használtcikk-vásárlásra? Számít, ha egy használt tárgynak izgalmas, netán egyenesen szívmelengető története van? Hányan keresnek és ajándékoznak is kereskedelmi forgalomban már nem kapható ritkaságokat? A Jófogás kíváncsi volt, ezért megkérdezte a felhasználóit. Az online felületen május elején lebonyolított, nem reprezentatív felmérést csaknem 8 ezren töltötték ki.

A havi szinten 2 millió egyedi látogatót fogadó Jófogás felmérése szerint minden második válaszadó valódi kincskeresésként tekint a használtcikk-vásárlásra és legalább ugyanennyien találkoztak már emlékezetes vevővel vagy eladóval – és gazdagodtak felejthetetlen emlékekkel egy-egy tranzakció során. Használtcikkek esetén a kutatás és a rátalálás öröme, illetve a fenntarthatósági szempontok mellett egyre többen keresik az egyediséget, az érzelmeket és a személyességet.

Az általunk sokáig óvott és szeretve használt, de esetleg már feleslegessé vált tárgyainkban továbbörökítendő, éveken, akár évtizedeken átívelő személyes históriák erejét az is alátámasztja, hogy a Jófogás által megkérdezettek csaknem 60%-a szerint még többet is érhet az a tárgy, ami mögött történet van. Már amennyiben azt megosztják.

A kitöltők túlnyomó része, 85%-a ugyanis egyáltalán nem szokta személyes történettel kiegészíteni a hirdetéseit.

„A Jófogásnál hiszünk abban, hogy a használtcikkek adásvételével, és így meghosszabbított élettartamukkal, nemcsak a bolygónkat kímélhetjük, hanem az adott tárgyak történeteit is továbbírhatjuk. Nyári kampányunk középpontjába épp ezért a történetek erejét állítjuk. Felmérésünk eredményei alapján is arra biztatnánk mindenkit, hogy bátran osszák meg személyes emlékeiket a hirdetéseikhez. Így mások is megismerhetik az általuk továbbvett tárgyak gazdag múltját” – hangsúlyozta Takács Borbála, a Jófogás marketingigazgatója.

Az online felmérés eredményei szerint továbbá a válaszadók megközelítőleg kétharmada ajándékozott már használt tárgyat szeretteinek és legalább ennyien bukkantak egyedi, ritkaságszámba menő termékekre a Jófogáson. A kitöltők csaknem fele pedig kifejezetten a kuriózumszerű termékeket keresi.

Érdekesség, hogy a sajtóanyag írása idején a portálon többek között Puskás Ferenc által szignózott bőrlabdát, dedikált irodalmi mesterművet, muzeális írógépet és antik pénztárgépet, sorszámozott képzőművészeti szitanyomatot, viktoriánus korabeli hintót és különleges, kereskedelmi forgalomban már nem kapható karórákat is találtunk.

A Egy jó sztorival könnyebben eladhatók a használt tárgyak bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Egy jó sztorival könnyebben eladhatók a használt tárgyak

Vélemény, hozzászólás?