Egészségmarketinggel bővült a Positive Adamsky portfóliója

Egészségmarketinggel bővült a Positive Adamsky portfóliója olvasható a mmonline.hu weboldalán.

A dinamikusan változó egészségügyi piac új kihívásokat és lehetőségeket jelent a…

A teljes cikk itt olvasható:
Egészségmarketinggel bővült a Positive Adamsky portfóliója

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

A dinamikusan változó egészségügyi piac új kihívásokat és lehetőségeket jelent a szolgáltatóknak és az azokat támogató ügynökségeknek is. A Positive Adamsky ezért döntött úgy, hogy egészségügyi marketingre szakosodott ügynökség akvizíciójával teszi teljes körűvé az egészség- és egészségügyi marketing szolgáltatásait. Az így létrejött Positive Health & Care a cégcsoport első tematikus, szektorspecifikus tagja, amelynek célja, hogy az egészségipar minden területét lefedje.

Több mint 12 éve sikeresen működő, egészségügyi marketingre specializálódott, értékes hazai és nemzetközi tapasztalattal és ügyfélkörrel rendelkező vállalkozás csatlakozott a Positive Adamsky-hoz. Horváth Krisztina 2010-ben alapította a Positive Health & Care jogelődjét, ahol az évek során olyan integrált, az egészségügyre specializált megoldásokat alkalmazott ügyfeleinél, amelyek úttörő módon ötvözik a digitalizáció és adatvezérelt marketing előnyeit. Az új névvel, és a Positive Adamsky tagjaként, Magyarország egyik legerősebb szakmai hátterével most piacra lépő Positive Health & Care egyedülálló szolgáltatási palettát és minőséget kínál az ágazat üzleti szereplőinek.

„Az ügynökség alapításakor egy mondatban foglaltam össze, hogy milyen szemlélettel végezzük majd a munkánkat: az egészség érték, a gyógyítás hivatás, a praxis üzlet, azaz céltudatosan, az ügyfeleink és az ő pácienseik számára is szeretnénk jót és jól tenni. Az elmúlt egy évtizedben rengeteget fejlődött a marketing, és jelentős átalakuláson megy keresztül az egészségügyi ágazat itthon és világszerte. Az egészség- és egészségügyi marketing területén a sikerhez ma már jóval komplexebb szakértői csapatra és megoldásokra van szükség; ez indította el a beszélgetést a Positive Adamsky és az ügynökségem között. Bár már a kezdetektől követjük, támogatjuk egymás munkáját és inspiráljuk egymást egészséges és fair versenyben, úgy ítéltük meg, hogy a két ügynökség képességeit egyesítve egyedülálló egészség- és egészségügyi marketing szolgáltatásportfóliót tudunk kínálni hazai és nemzetközi ügyfeleknek. Ennek eredménye ez az igen izgalmas partnerség, ami rengeteg új lehetőséget nyit meg a Positive Health & Care számára” – mondta Horváth Krisztina.

A felvásárlással létrejött Positive Health & Care olyan cégekkel dolgozott és dolgozik együtt, mint a Diaverum, a világ egyik legnagyobb termékfüggetlen vesegondozási szolgáltatója, az Affidea, a SYNLAB, Európa legnagyobb labordiagnosztikai szolgáltatója, valamint Magyarország legnagyobb magánegészségügyi cége, a Rózsakert Medical Center, az Oncompass Medicine speciális Precíziós Onkológiai Programjával, az Elanco/Bayer, a szemészeti eszközgyártó Alcon vagy a VP-MED, Magyarország legnagyobb magán visszérközpontja.

A cégcsoport életében nem ez az első akvizíció: 2018-ban vásárolta meg a Positive PR-t, egy évvel később pedig az Adamsky csatlakozott. A Positive Adamsky tavalyi árbevétele rekordszintet elérve megközelítette a 2,4 milliárd forintot, munkatársainak száma pedig átlépte a 100 főt.

A Egészségmarketinggel bővült a Positive Adamsky portfóliója bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Egészségmarketinggel bővült a Positive Adamsky portfóliója

Vélemény, hozzászólás?