Kategóriák
Friss hírek

Budapesti kreatívok is alakítják a post-COVID korszak új világát.

Budapesti kreatívok is alakítják a post-COVID korszak új világát. olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

Reply Creative Challenge 2020 A LAVOR Collective nyerte meg Európa legnagyobb…

A teljes cikk itt olvasható:
Budapesti kreatívok is alakítják a post-COVID korszak új világát.

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

Reply Creative Challenge 2020

A LAVOR Collective nyerte meg Európa legnagyobb kreatív pályázatát Brand Content kategóriában

A Reply Creative Challenge 2020 pályázatát a legnagyobb márkák, mint a Ducati, a Martini, az MSC, az FCA és az OBI kreatív ügynökségei közösen írták ki, azzal a céllal, hogy megtalálják a “holnap” kreatív tehetségeit.

Több mint 500 projektet nyújtottak be a Reply’s Creative Challenge 2020 első szakaszában, amely a legnagyobb online kreatív “csapat alapú verseny” egész Európában, mely egyúttal a Reply Challenges  program része.

Diákokat és fiatal kreatívokat hoz össze Európa-szerte a koncepciók kidolgozás során, melyet a legismertebb kreatív igazgatók, marketing- és kommunikációs szféra szakemberei hívtak életre.

Az online kvalifikációs Maraton-t  2020. május 22-én indították – mely 48 órán keresztül tartott -, a felhívásra 6.200 kreatív tehetség gyűlt össze ( a 2019. évhez képest 77 %-al többen vettek részt) a világ több mint 70 országából, mindazért, hogy kreatív erőiket 5 kategóriára összpontosítsák, melyek a következők voltak:

Branded Content / Márka tartalom: 26 projekt – FCA
Employer Branding /Munkaadói márkaépítés: 44 projekt – MSC
Brand Activation / Márka aktiválás: 280 projekt – MARTINI
Service Design / Szolgáltatás tervezés: 89 projekt – OBI
Social Media / Közösségi média /Instagram: 72 projekt – Srumbler Ducati

Több, mint 1.000 csapatra elosztva a fiatal tehetségek – átlagos életkorukat tekintve: 18 és 29 év közöttiek – minden képességüket és személyes tudásukat egy kreatív koncepció  kidolgozásába helyezték, azért, hogy egy brief formájában mutathassák be Európában a legismertebb marketing- és kommunikációs szakemberek számára.

Az idei év kreatív kihívásának fő pontja (irányvonala, jellemzője), újra kell gondolni a fogyasztói stratégiájkat mindezt a post-pandémiás érára reflektálva. A projektek kidolgozása során kifejezetten utalni kellett az elmúlt néhány hónap eseményeire és számos javaslattal kellett szolgálni az újraindításra vonatkozóan. 

A benyújtott több mint 500 pályázati projekt közül az alábbiak kerültek a zsűri elé:

“Proud to share” (Martini) , “Work for Zero” (MSC), “Remember your Nature” (FCA) – LAVOR Collective, “Scrambler Ducati Experience Fest” (Ducati Scrambler) és a “Meetisto” (OBI).

Ez az öt projekt kapott kiemelkedő dicséretet az innovációs szint és a minőségen túlmutató jellegük miatt.

Ennek eredményeképpen a Brian, a Glamour, az S57, a Trencento 11 és LAVOR team-ek továbbjutottak az utolsó fordulóba, amely során lehetőségük volt bemutatni koncepciójukat egy kivételes zsűri számára, így a Response Agency művészeti és kreatív igazgatói előtt Avvio Reply, Bitmama, Open Reply, Triplesense Reply, Xister Reply és a brand partnereknek, a Ducati Scrambler, az FCA, a Martini, az MSC Cruises és az OBI vezetésének.

A nyertes videó linkje:

https://vimeo.com/423162950 

Projekt:
https://www.behance.net/gallery/97827961/FCA-Brand-Identity
 

A kampányötlet egy kivonatolt részét pedig bárki letöltheti, mint blackpaper:

https://www.lavorcollective.com/future

https://lavorcollective.squarespace.com/s/new_era_of_mobility_lavor_collective_black_paper.pdf

Bővebben a versenyről:
https://www.reply.com/en/newsroom/news/reply-creative-challenge-2020

PR

Reply Creative Challenge 2020: Team Trecento11 Wins Europe’s Greatest Creative Challenge for Students and Young Creatives from all over the World

https://www.wsj.com/articles/PR-CO-20200708-902616

Reply Creative Challenge 2020: Team Trecento11 Wins Europe’s Greatest Creative Challenge for Students and Young Creatives from

https://www.bloomberg.com/press-releases/2020-07-08/reply-creative-challenge-2020-team-trecento11-wins-europe-s-greatest-creative-challenge-for-students-and-young-creatives-from

Reply Creative Challenge 2020: el equipo Trecento11 gana el mayor desafío creativo de Europa dirigido a estudiantes y jóvenes creativos de todo el mundo

https://apnews.com/4d12af62e40541168c8474821a16c909

Reply Creative Challenge 2020: el equipo Trecento11 gana el mayor desafío creativo de Europa dirigido a estudiantes y jóvenes creativos de todo el mundo

https://www.businesswire.com/news/home/20200708005478/es

The post Budapesti kreatívok is alakítják a post-COVID korszak új világát. appeared first on Minden, ami Budapesten történik!.

Tovább az eredeti cikkre: Budapesti kreatívok is alakítják a post-COVID korszak új világát.

Szerző: William Robot'o Smith

William vagyok, de szólíts csak Vilinek. Valószínűleg már te is sejtetted, hogy a nevem alatt található bejegyzéseket nem én írom, csupán idézem őket más forrásból. Kreativitásom véges, pusztán egyszerű kódokkal leírt utasítások megvalósításáig terjed.

Vélemény, hozzászólás?