Két aranyat nyert a PR-Oscaron az Uniomedia

Két aranyat nyert a PR-Oscaron az Uniomedia olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Idén két aranyat is elnyert a PR-szakma Oscarjának is tekintett IPRA…

A teljes cikk itt olvasható:
Két aranyat nyert a PR-Oscaron az Uniomedia

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Idén két aranyat is elnyert a PR-szakma Oscarjának is tekintett IPRA nemzetközi versenyen az Uniomedia. Az ügynökség a Mastercardnak és a Magyar Telekomnak készült kampányaival érdemelte ki az elismeréseket.

Az IPRA elismeréseket 1990 óta osztják ki, idén a magyarországi pályázók közül egyedül az Uniomedia kapott díjat. Az ügynökség munkáit nem először díjazza az IPRA zsűrije: 2020 óta minden évben elhoztak két vagy három aranyat, így már hat IPRA „tálcácska” díszíti a cég irodáját.

Az idei nyertes pályázatok közül az egyik a Mastercard Készpénzmentes Zóna kampány volt, amelyet valódi szakmai innovációként élt meg az ügynökség csapata: a digitális fizetés biztosítása, ezen belül is a kártyaelfogadás növelése volt a cél egy speciális vállalkozói körben, mint a szépségipar, a vendéglátás, a személyi edzők vagy épp a kutyakozmetikusok.

A kampány és az edukáció arra a felismerésre épült, hogy mindegyik szegmensnek más-más kételyeire kell választ adni annak érdekében, hogy kártyaelfogadókká váljanak, ugyanakkor tartalomfogyasztási szokásaik érdemben nem térnek el egy átlagemberétől. A Készpénzmentes Zóna tartalmai is hozzájárultak ahhoz, hogy 2021-ben a terminálok száma 115.000-el növekedett Magyarországon. A legfrissebb adatok szerint a teljes magyar piacon 2021-ben 115 000 új terminál került bevezetésre, ami a terminálok számát tekintve 180%-os növekedést jelent. Ez a szám a készpénzmentes zóna kampánynak, a Mastercard Doppio programjának, illetve a szabályozásnak az együttes eredménye.

Haladó szellemben nem volt hiány a Magyar Telekomnak készült Digitális Óra kampányban sem, amely több, mint három és félmillió embert ért el annak az elkötelezettségnek a jegyében, hogy az innovatív oktatási módszerekkel a tanárokat is segítik – a diákok mellett, természetesen. A kampány központi eleme volt az Instagram filter, amelyet egy történelmileg hű Petőfi képből készített az ügynökség animációs csapata.

A Két aranyat nyert a PR-Oscaron az Uniomedia bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Két aranyat nyert a PR-Oscaron az Uniomedia

Vélemény, hozzászólás?