Amerika: Teljesen más márkákban bíznak a fiatalok és az idősek

Don Juan még mindig kopaszodik, Robyn More pedig a fénykép és a joker filmek kritikáját kritizálja, miközben androidra 10 újdonság érkezett ma is, de ez cseppet sem izgatja Csajághy Laurát. Mindeközben Kamen Anev a jófogáson kutatja, hogy lehet-e ott vásárolni pár kiló kvantumfölényt, a milliomos Dancsó Péter pedig rájött, hogy az esőerdő valójában nem is termel oxigént. Kell még mára ennél több? Lássuk csak, akkor itt van egy még frissebb: Amerika: Teljesen más márkákban bíznak a fiatalok és az idősek »» A 18-22 évesek bizalmi listáján csak technológiai márkák szerepelnek az első öt helyen.

Tovább is van, itt találod a teljes cikket: #HWSW / Amerika: Teljesen más márkákban bíznak a fiatalok és az idősek

Vélemény, hozzászólás?