Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel

Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene erejével…

A teljes cikk itt olvasható:
Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene erejével és online edukációs kártyajátékkal népszerűsítette a tudatos alkoholfogyasztás fontosságát. A spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampánnyal azt bizonyították, hogy a szeretteinkkel töltött idő a meleg nyári estéken egy jó játékkal megfűszerezve, kevesebb alkohollal párosítva is garantálja a felejthetetlen élményeket. A felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzenetek több mint 900 000 felhasználóhoz jutottak el az idei három hónapos kampány során.

„Idén is egy nagyon sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött, amivel csak Spotify-on összesen több, mint 160 000 embert értünk el a fiatal felnőttektől egészen az idősebb generációkig. Az online edukációs kártyajátékunkban és a közösségi felületeken futó kihívásokban több százan vettek részt, az Italmérték közösségi média felületein közel 260 000 felhasználót értünk el, a médián keresztül pedig mintegy 500 000 emberhez jutottak el üzeneteink. Nagyon örülök, hogy a tartalmainkkal, valamint Kármán Odett influenszer együttműködésével is több tízezer embert tudtunk idén megszólítani. Egyúttal bízom benne, hogy sikerült bizonyítanunk, hogy a jó hangulathoz és az emlékezetes élményekhez nem szükséges a túlzott alkoholfogyasztás. A kártyajáték továbbra is elérhető marad az italmertek.hu oldalon, ezzel is segítve az okos (d)öntéseket” – foglalta össze a kampány eredményeit Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.

Felelős (d)öntésekkel az értékes nyereményekért

A (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampány egy izgalmas online edukációs kártyajátékot és ehhez kapcsolódóan egy közösségi média kihívást is kínált. A szövetség italmertek.hu weboldalán elérhető kártyák segítségével érdekes tényeket tudhattunk és tudhatunk meg ezután is az alkohol és a túlzott alkoholfogyasztás szervezetre gyakorolt hatásairól, a témához kapcsolódó legelterjedtebb tévhitekről. A közösségi oldalakon futó nyereményjátékban, az egyik kártyával kapcsolatos kérdésre kellett helyesen válaszolni, valamint megosztani a leghasznosabbnak ítélt lap tartalmát a komment szekcióban: a résztvevők között értékes Jegy.hu utalványok kerültek kisorsolásra.

További információk a kampányról: (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat!

Web: https://italmertek.hu/

Instagram: https://www.instagram.com/italmertek/

Facebook: https://www.facebook.com/italmertek

A képen szöveg, clipart látható

Automatikusan generált leírás

Tovább az eredeti cikkre: Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel

Vélemény, hozzászólás?