AI és a gépi tanulási technikák teszik lehetővé az Ulta Beauty számára a személyre szabott ügyfélélmény kialakítását

AI és a gépi tanulási technikák teszik lehetővé az Ulta Beauty számára a személyre szabott ügyfélélmény kialakítását olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A felhőalapú elemzéseknek és a vásárlók gondolkodásmódjába való mélyebb betekintésnek köszönhetően…

A teljes cikk itt olvasható:
AI és a gépi tanulási technikák teszik lehetővé az Ulta Beauty számára a személyre szabott ügyfélélmény kialakítását

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

  • A felhőalapú elemzéseknek és a vásárlók gondolkodásmódjába való mélyebb betekintésnek köszönhetően virágzik a vezető kiskereskedelmi márka építése

Harmincegy évvel ezelőtt az Ulta Beauty formabontó módon kezdte el a szépségápolási termékeket eljuttatni a fogyasztókhoz. Mindent egy helyen, árpontokon és kategóriákon átívelően. Napjaink egyik leggyorsabban növekvő kiskereskedelmi lánca, az Ulta Beauty, arra összpontosít, hogy azáltal nyerje el vásárlói hűségét, hogy személyre szabott vásárlói élményt biztosít, motiválja és inspirálja a szépségápolás szerelmeseit. A vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy a maximális színvonalon tudjon megfelelni a szépségápolási és a kiskereskedelmi elvárásoknak az ügyfelek vásárlásai során. Ennek elérésében a közelmúltban bemutatottSAS® Customer Intelligence 360 siet segítségére.

Kelly Mahoney, az Ulta Beauty ügyfélmarketing alelnöke, további részleteket oszt meg a vezető szépségápolási kiskereskedelmi lánc nézőpontjával és SAS-szel való partnerségével kapcsolatban. Az Amplifying Data and Analytics to Scale: Ulta Beauty’s Personalization Vision elnevezésű virtuális ülésen többek között az is szóba kerül, hogy a partnerség hogyan segíti elő az ügyféllojalitást és az egyedi ügyfélélmény kialakítását. Az interaktív előadás megtekintéshez regisztráljon most, és lépjen kapcsolatba az SAS kiskereskedelmi szakértőivel az NRF 2022 | SAS-en.

Több mint 95%-os piaci penetrációjával és 34 millió aktív tagjával, az Ultamate Rewards Programmal, a kiskereskedő bővelkedik az első kézből származó adathalmazokkal, ami hatalmas versenyelőnyt jelent. A vállalatnak ezért erőteljes platformra volt szüksége a hatalmas volumenű adattömeg kezeléséhez. Az egyedi szegmensek létherhozása és aktivizálása érdekében, az Ulta Beauty választása, az SAS Customer Intelligence 360-ra esett. Az SAS segítségével az Ulta Beauty turbó fokozatba kapcsolta az adatelemzést, hogy jobban megértse az ügyfelek gondolkodását és motivációját, hogy így a lehető legyorsabban és leghatékonyabban tudja személyreszabni a vásárlói élményt értékesítési csatornáin átívelően.

“Ha segítjük hűséges vendégeinket kedvenc szépségápolási termékeik, valamint igényeikhez és értékeikhez igazított vásárlási élményük megtalálásában, még kellemesebb fogyasztói környezetet teremtünk” – vélekedett Mahoney. “Az élvonalbeli analitika, a fejlett CRM képességek és a kiterjedt kiskereskedelmi iparági szakértelem kombinációja, amelyet az SAS hoz partnerségünkbe, jelentősen megnöveli erőfeszítéseink sikerességének esélyét, hogy valóban személyre szabjuk az egyes ügyfélélményeket.”

Tapasztalt előnyök: Hűségprogram építés a fogyasztók aktivizálásnak automatizációjával

Az Ulta Beauty az SAS Customer Intelligence 360-ra támaszkodik a különböző marketing és ügyfél-elkötelezettségi programok kezelésében, a hitelességtől kezdve a hűségen, és a fogyasztói insightokon keresztül és a kérdőívekig. A mai napig bezárólag a vállalat három fő területen ért el jelentős eredményeket: automatizálás, bevonás és megtartás. A korábban napokat igénybe vevő többszintű ügyfélémények előkészítése és létrehozása, az automatizáció segítségével csupán órákba vagy akár percekbe telik.

“Annak a lehetősége, hogy több értékesítési csatornát kezelhetünk egyetlen, beépített automatizálással rendelkező interfésszel, kiváló eredményeket és jelentős időmegtakarítást biztosít csapatunk számára” -mondta Melissa Berscheid, az Ulta Beauty ügyfélmarketing technológiai igazgatója. “A partnerség sok szempontból értékes, és minél nagyobb mértékben tudjuk automatizálni munkafolyamatainkat, annál nagyobb lehetőségeket tudunk kínálni vendégeinknek.”

Az Ultamate Rewards tagság jelenleg 95% felett áll, amely kiemelkedő hűségprogram statisztika. Vásárlóink igyekeznek minél magasabb státuszt és szinteket elérni a programon belül, ez a fajta részvétel pedig elősegíti elköteleződésüket.

“Az ügyfelek megértése és a tartalmas kommunikáció elengedhetetlen a mai környezetben” – mondta Richard Widdowson, az SAS globális kiskereskedelmi és fogyasztási cikkek megoldásaiért felelős alelnöke. “A gyorsan mozgó adatpontok automatizáció és mesterséges intelligencia (AI) általi pontosan célzott reakciókká történő átalakításával, az Ulta Beauty és az SAS új szintre emeli az ügyfél-elkötelezettséget.”

A jövőben a vásárlás folyamata teljesen személyreszabottá válik az SAS-nek köszönhetően.

Előretekintve, az Ulta Beauty továbbra is az SAS Customer Intelligence 360-at kívánja használni, hogy a vásárlói élmény fokozására – ezzel biztosítva, hogy a megfelelő ajánlatokat a megfelelő időben és a megfelelő csatornákon jussanak el a fogyasztókhoz, hogy elkerüljék az irreleváns ajánlatokat és az információs zajt.

Ezen felül az idő előrehaladtával az ismétlődő akciók is hozzáadódnak majd a korábbiakhoz, amely erősíti a hűségprogram tagjaiban a márka pozitív megítélését és elkötelezettségét. A vállalat arra számít, hogy ez a személyre szabott útmutatás – szemben a nyomással, amit a kiskereskedők általánosságban gyakorolnak a fogyasztókra – jobb elkötelezettséget, pozitívabb élményt, valamint nagyobb bevételt és profitot eredményez.

 “Úgy látjuk, hogy az SAS-szel való partnerségünk továbbra is kiváló eredményeket hoz a jövőben” – zárja Berscheid. “Az adatok SAS Customer Intelligence 360-ban történő felhasználása, valamint az AI és a gépi tanulási technikák, mint például az ügyfélélmény optimalizálás lehetővé teszi számunkra, hogy mi szabjuk meg az irányt azügyfél-elkötelezettség jövőjében. Igazán izgalmas időket élünk.”

Szeretne többet megtudni?

Tudjon meg többet az SAS Customer Intelligence-ről. Kövesse az SAS-t a Twitteren @SASsoftware.

Tovább az eredeti cikkre: AI és a gépi tanulási technikák teszik lehetővé az Ulta Beauty számára a személyre szabott ügyfélélmény kialakítását

Vélemény, hozzászólás?