AccorInvestből Essendi – megújult névvel, vállalati identitással folytatja Európa egyik vezető szállodaportfólió-tulajdonosa és üzemeltetője Magyarországon

Egy modern irodaépület Münchenben az OpenAI logójával.

AccorInvestből Essendi – megújult névvel, vállalati identitással folytatja Európa egyik vezető szállodaportfólió-tulajdonosa és üzemeltetője Magyarországon olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

Az AccorInvest immár Essendi néven van jelen a hazai piacon.   Megújult arculattal…

A teljes cikk itt olvasható:
AccorInvestből Essendi – megújult névvel, vállalati identitással folytatja Európa egyik vezető szállodaportfólió-tulajdonosa és üzemeltetője Magyarországon

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

Az AccorInvest immár Essendi néven van jelen a hazai piacon.

 

Megújult arculattal és vállalati identitással folytatja működését Magyarországon is Európa egyik vezető szállodaportfólió-tulajdonosa és üzemeltetője.

A francia tulajdonú Essendinek tíz budapesti szálloda van a portfóliójában, elsősorban az ibisibis Styles, Mercure és Novotel márkák alatt.

Az Essendi új arculatát nagyszabású, regionális rendezvényen, Párizsban, Londonban, Münchenben és Varsóban egyszerre mutatták be, ahová meghívták a csapatokat. Ez a gesztus is mutatja azt az erős összetartást, amely mentén a vállalat a jövő szállodaiparát építi.

Az elmúlt években a cég a teljes működését új alapokra helyezte. Portfólióját a legjövedelmezőbb európai gazdaságos és középkategóriás szegmensre összpontosította, miközben aktív eszközkezeléssel – akvizíciókkal, felújításokkal, értékesítésekkel – növelte szállodáinak értékét. Ennek eredményeként 2024 végére a portfólió becsült értéke elérte a 7,8 milliárd eurót.

AccorInvestből Essendi – megújult világmárka Magyarországon

 

Emberközpontú stratégia a szállodaiparban

 

Budapest, 2025. június 11. Megújult névvel és vállalati identitással folytatja működését Magyarországon is Európa egyik vezető szállodaportfólió-tulajdonosa és üzemeltetője: az AccorInvest immár Essendi néven van jelen a hazai piacon.

A francia tulajdonú Essendinek tíz budapesti szálloda van a portfóliójában, elsősorban az ibis, ibis Styles, Mercure és Novotel márkák alatt.

Az arculatváltás a 2020-ban indult átfogó átalakulás szimbolikus lezárása, amelynek célja, hogy a cég vezető szerepet töltsön be a felelős, fenntartható szállodaüzemeltetésben. Az új identitás mögött az a törekvés áll, hogy a szállodák ne csupán szálláshelyek, hanem inspiráló, közösségépítő terek legyenek, amelyek pozitív hatással vannak környezetükre.

„A brandváltás új fejezetet nyit történetünkben. Büszkék vagyunk arra, hogy egy erős, rugalmas és előremutató vállalatként léphetünk tovább, amely elkötelezett a fenntartható növekedés és a pozitív vendéglátás mellett” – mondta Gilles Clavié, az Essendi vezérigazgatója.

A vállalat új értékei – care (törődés), dare (bátorság), empower (felhatalmazás) – azt hangsúlyozzák, hogy a munkavállalók aktív szereplői a brand jövőjének.

„Ez több mint egy logócsere ez a mi közös történetünk. Együtt határoztuk meg az új irányt, és most együtt valósítjuk meg” – mondta Venyercsánné Berecz Ágnes, az Essendi regionális és magyarországi HR-vezetője, aki a márka egyik európai nagykövete.

Az Essendi új arculatát nagyszabású, regionális rendezvényen, Párizsban, Londonban, Münchenben és Varsóban egyszerre mutatták be, ahová meghívták a csapatokat. Ez a gesztus is mutatja azt az erős összetartást, amely mentén a vállalat a jövő szállodaiparát építi.

Az elmúlt években a cég a teljes működését új alapokra helyezte. Portfólióját a legjövedelmezőbb európai gazdaságos és középkategóriás szegmensre összpontosította, miközben aktív eszközkezeléssel – akvizíciókkal, felújításokkal, értékesítésekkel – növelte szállodáinak értékét. Ennek eredményeként 2024 végére a portfólió becsült értéke elérte a 7,8 milliárd eurót. A vállalat 4 milliárd euró árbevételt szerzett, amely 3,1%-os növekedést jelent 2023 azonos időszakához képest, valamint 656 millió euró EBITDA-t könyvelhetett el, amely 6,1%-os növekedést jelent 2023 azonos időszakához viszonyítva.

Az Essendi nemcsak pénzügyileg erősödött meg, hanem környezeti és társadalmi felelősségvállalását is új szintre emelte. Ambiciózus ESG-stratégiája keretében 2030-ra célul tűzte ki, hogy felével csökkenti az üvegházhatású gázkibocsátást, valamint 2050-ig eléri a szén-dioxid-semlegességet. A cég törekszik arra is, hogy minden szállodája rendelkezzen Green Key tanúsítvánnyal, és ingatlanjai 80%-a megszerezze a BREEAM In Use környezetvédelmi minősítést 2026-ig.

Magyarországon 560 tagja van a csapatnak, és itthon is tudatos fókuszváltás zajlott az elmúlt években, hiszen a saját tulajdonú szállodákra és a fővárosi jelenlétre helyezték a hangsúlyt. A „Places That Thrive” („Helyek, amelyek virágoznak”) filozófia új távlatokat nyithat az Essendi előtt.

 

 

Az Essendiről

Az Essendi ma 24 országban van jelen, több mint 20 000 munkavállalóval, és 576 hotelt üzemeltet olyan nemzetközi márkák alatt, mint az ibis, ibis Styles, Mercure és Novotel. A vállalat célja, hogy pozitív vendéglátást teremtsen – olyan helyeket, amelyek nemcsak gazdaságilag, hanem emberileg is értéket teremtenek.

 

További információ:

www.essendi.com

A AccorInvestből Essendi – megújult névvel, vállalati identitással folytatja Európa egyik vezető szállodaportfólió-tulajdonosa és üzemeltetője Magyarországon bejegyzés először Budapest24-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: AccorInvestből Essendi – megújult névvel, vállalati identitással folytatja Európa egyik vezető szállodaportfólió-tulajdonosa és üzemeltetője Magyarországon

Vélemény, hozzászólás?