A Z generáció kerüli a frissárupultot – elmondjuk miért

Egy modern irodaépület Münchenben az OpenAI logójával.

A Z generáció kerüli a frissárupultot – elmondjuk miért olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

A fiatal vásárlók nem szívesen vásárolnak a frissárupultnál, inkább az előre…

A teljes cikk itt olvasható:
A Z generáció kerüli a frissárupultot – elmondjuk miért

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

A fiatal vásárlók nem szívesen vásárolnak a frissárupultnál, inkább az előre csomagolt árut részesítik előnyben – ezért most egyre több helyen elkezdték bezárni a frissárupultokat.

Egy lehetséges magyarázat: hasonlóan a „telefonálási szorongáshoz”, a fiatal generáció vágyik a társadalmi kontroll elkerülésére. „Sokan ezért kerülik a közvetlen kommunikációt a pultnál, és inkább maguk szolgálják ki magukat”.

„Nem akarok még a boltban is beszélgetni valakivel”.

Sándor szintén kerüli a frissárupultot a szupermarketekben. Neki ez elsősorban idő kérdése: „Azt az két percet, amit a pultnál beszélgetéssel töltenék, inkább megspórolom, és előre csomagolt húst veszek.”

Dániel viszont szívesen vásárol a frissárupultnál. Őt főleg a kínálat győzi meg: „Néha ott könnyebben találom meg, amit keresek.”

De a szupermarketek erre is találhatnak megoldást: egy ideje a frissárupult kínálatából származó termékeket is „Frissen Önnek készítve” mottóval, előre csomagolva kínálják a polcokon.

Az ajánlattal azokat is szeretnék kiszolgálni, akik nem feltétlenül igénylik a kiszolgálást.

A A Z generáció kerüli a frissárupultot – elmondjuk miért bejegyzés először Budapest24-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A Z generáció kerüli a frissárupultot – elmondjuk miért

Vélemény, hozzászólás?