A változás az egyetlen állandó tényező 

A változás az egyetlen állandó tényező  olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

Az Employer Branding Magazin 5. lapszámával jelentkezett az Avantgarde Group Miközben…

A teljes cikk itt olvasható:
A változás az egyetlen állandó tényező 

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

  • Az Employer Branding Magazin 5. lapszámával jelentkezett az Avantgarde Group

Miközben mind a gazdaság, mind a munkavállalók a pandémia okozta válságból keresik a kiutat, a szomszédunkban zajló konfliktus mindenkit új kihívások elé állít. A történésekhez a napi munkavégzés során is alkalmazkodni kell, ami a mentális jól(l)étre is hatással van. A krízishelyzetek folyamatos kezelése közben a motiváció és az optimizmus megtartása nem hárítható csak az egyénre, ennek a vállalati stratégia részévé kell válnia.

Legyen szó akár a női dolgozók vagy az LMBTQ+ közösség támogatásáról, akár a sportszponzoráció révén kialakított lojalitásról, a rendelkezésre álló eszközök tudatos és koncepciózus használatával a cégek is segítséget nyújthatnak munkavállalóiknak. Az Avantgarde Group kommunikációs szakértői ennek fényében állították össze a legújabb Employer Branding Magazint, amelyben tanulságos történeket osztanak meg és praktikus, a napi munkavégzés során is használható tippeket adnak.

Az Avantgarde Group a magazinnal azokat a szakmabeli kollégákat, cégvezetőket és HR vezetőket szeretné megszólítani, akik készek tenni azért, hogy felelősségteljes képet alakítsanak ki magukról, és a vállalatról, amit képviselnek.

Az Employer Branding Magazin az Avantgarde kommunikációs kollégáinak tollából született szakmai kiadvány, ami minden érdeklődő számára ingyenesen elérhető online formában: https://avantgarde.hu/ebm5/

Tovább az eredeti cikkre: A változás az egyetlen állandó tényező 

Vélemény, hozzászólás?