A TV2 nyerte a múlt hetet

A TV2 nyerte a múlt hetet olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Csatornaszinten és a teljes portfóliót nézve is az élen végzett a…

A teljes cikk itt olvasható:
A TV2 nyerte a múlt hetet

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Csatornaszinten és a teljes portfóliót nézve is az élen végzett a TV2, ráadásul az RTL-nek jobban fekvő célcsoportnál. Sőt, a hét legnézettebb műsorát is a TV2 adta. Az RTL Klubon továbbra is meglepően jól szerepelt a Cápák között, de a Keresztanyu is erős nézettséggel futott.

Érdekesen alakult az elmúlt héten a nézettségi verseny. A TV2 14,4 százalékos, az RTL Klub pedig 13 százalékos heti közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, azaz fordítani tudott a TV2. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban gyakorlatilag egálban volt a két csatorna, 13,5-13,5 százalékos share-t hoztak. A szombati főműsoridőben is szinte fej fej mellett haladtak, miután a TV2 10 százalékos, az RTL Klub 9,6 százalékos közönségarányt produkált. Igazából vasárnap nyerte meg a hetet a TV2, miután 21,9 százalékot tett ki az esti share-jük az RTL Klub 13,8 százalékával szemben.

Csoportszinten is megnyerte a hetet a TV2 Csoport, 30,2 százalékos share-t értek el, miközben az RTL Magyarország 28 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók külön versenyét – ahogy már megszokhattuk – az AMC vezette 7,1 százalékos közönségaránnyal, a 6,6 százalékos Antenna Group és a 6,5 százalékos ViacomCBS előtt.

6. hét / 5. hét / 4. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13% / 15% / 13,9%
TV2 – 14,4% / 14,1% / 12,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (6. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5% (5,4%)
Híradó – 18,8% (19,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,8% (18%)
Keresztanyu – 16,8% (18%)
Hotel Margaret – 10,6% (13%)

TV2
Remények földje – 16,4% (16,2%)
Tények – 19,6% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,4% (12,4%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14,6% (15,6%)

A Keresztanyu hozta a tőle elvárható, kifejezetten jó eredményt, viszont a Hotel Margaret egyelőre nem igazán. Utóbbihoz hasonló, 10-11 százalék közüli közönségarányt ért el a korábbi hetekben a Nyerő páros ismétlése. Ennél azért valószínűleg vérmesebb reményei voltak az RTL-nek ezzel az új sorozattal. Fontos lett volna jól teljesítenie, hiszen az Exatlon erős ellenfelet jelent ebben a műsorsávban.

Ahogy írtuk, vasárnap egész nagy előnnyel nyerte a főműsoridőt a TV2, de ez nem a Cápák közöttön múlt. Utóbbi 19,8 százalékos share mellett 259 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Nagyjából ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban. Az utána következő Marvel Kapitány című film viszont már csak 11 százalékos közönségarányra volt képes a kereskedelmi célcsoportnál.

A TV2-n a vasárnapi Sztárban sztár a korábbi heti eredményéhez képest (281 ezer néző és 21 százalékos közönségarány) is erősödni tudott: 295 ezer nézőt vonzott a műsor 22,9 százalékos share mellett.

Mindezek fényében talán nem is meglepő, hogy ismét a Sztárban sztár bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Nemcsak a 18-49 éveseknél, hanem a teljes lakosságnál is, utóbbinál 915 ezres nézőszámmal futott a produkció. Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 éveseknél a Cápák között volt, a teljes lakosságnál pedig a keddi RTL Híradó vonzotta a legtöbb, 777 ezer nézőt.

A TV2 második legnézettebb műsorának a hétfői Tények számított, a 18-49 éveseknél 191 ezer, a teljes lakosságnál 800 ezer nézővel. Az RTL-nél pedig a Keresztanyué volt az ezüstérem. A 18-49 éveseknél a sorozat hétfői epizódja (215 ezer), a teljes lakosságnál a szerdai rész (676 ezer néző) hozta a legtöbb nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_6het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_6hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

A A TV2 nyerte a múlt hetet bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A TV2 nyerte a múlt hetet

Vélemény, hozzászólás?