A TikTokon is megjelent a Starbucks

A TikTokon is megjelent a Starbucks olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka…

A teljes cikk itt olvasható:
A TikTokon is megjelent a Starbucks

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek, a kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a szélesebb közönség számára is bemutatnák. A legtehetségesebbekkel hosszú távon is együtt dolgozik majd a Starbucks Magyarország.

A Starbucks Magyarország 2022 novemberében elindította saját csatornáját a TikTok-on, így a világhírű kávézólánc magyarországi híreit és újdonságait mostantól egy új közösségimédia-felületen is követhetik a vendégek. A vállalat bízik abban, hogy a TikTok segítségével a számára fontos üzeneteket, mint a fenntarthatóság, a környezettudatosság, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem és az elfogadás, még több emberhez tudja eljuttatni, mindezt kreatív, szórakoztató formában.

A Starbucks Magyarország céljai eléréséhez partnereket is keres, akikkel közösen változatos módokon tudnak majd együttműködni. A Starbucks Testerek megtalálásához a vállalat meghirdette közösségi média felhívását, a Starbucks Tester pályázatot. A felhívásra bárki jelentkezhet, aki rendelkezik saját TikTok csatornával és szívesen osztana meg tartalmakat kedvenc Starbucks pillanatairól.

„A TikTok napjaink egyik legnépszerűbb közösségi média platformja, amelynek lehetőségeit vezető kávézóláncként mi is szeretnénk kihasználni. Ezen a felületen akár egy rövid videóval is többezres nézettségre tehetnek szert a felhasználók, amely segíthet bennünket abban, hogy a számunkra fontos értétkeket egy szélesebb, és talán új közönséghez is eljuttathassuk.” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. – Ez a felület a kreatív tartalmak bölcsője és a fiatal tehetségek felfedezőhelye, ezért is döntöttünk úgy, hogy itt szeretnénk megtalálni Starbucks Testereinket.”

A Starbucks Tester programra az érdeklődők a nevük, az elérhetőségeik és a TikTok csatornájuk linkjének beküldésével jelentkezhetnek. A legkreatívabb jelentkezők hosszú távú együttműködést is nyerhetnek a márkával, amely során további előnyökben részesülnek, és még a megjelenésük előtt kipróbálhatják a legújabb Starbucks italokat.

A A TikTokon is megjelent a Starbucks bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A TikTokon is megjelent a Starbucks

Vélemény, hozzászólás?