A svéd beauty-tech márka hamarosan emeli az árait olvasható a bdpst24.hu weboldalán.
UTOLSÓ LEHETŐSÉG, HOGY BETÁRAZZ A FOREO KEDVENCEKBŐL! A svéd FOREO bejelentette,…
A teljes cikk itt olvasható:
A svéd beauty-tech márka hamarosan emeli az árait
Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:
- UTOLSÓ LEHETŐSÉG, HOGY BETÁRAZZ A FOREO KEDVENCEKBŐL!
A svéd FOREO bejelentette, hogy eddig tudta késleltetni az áremelkedést termékein. Az egyik leggyorsabban növekvő beauty-tech márka egyike azon vállalatoknak, akik utolsóként reagálnak a magas infláció és az akadozó alapanyag ellátás okozta nehézségekre. A márka számára továbbra is a vásárlók elégedettsége a legfontosabb, éppen ezért az árait a lehető legkisebb mértékben fogja megemelni, június 1-ig pedig megtartja a jelenlegi árazást.
„Vásárlóink elégedettségét mindennél fontosabbnak tartjuk, de bármennyire is igyekeztünk elkerülni áraink megemelését, ez elkerülhetetlenné vált, mert az már termékeink minőségét kockáztatná.” – magyarázta Boris Trupcevic, a FOREO vezérigazgatója. „Az őszinteséget nagyon komolyan vesszük, éppen ezért előre jelezzük vásárlóinknak a várható változásokat. A FOREO megtartja a jelenlegi árait a foreo.com weboldalán június 1-ig, lehetőséget biztosítva ezzel vásárlóinknak arra, hogy még a régi áron szerezhessék be kedvenc szépség eszközeiket, mielőtt az árak megemelkednek.”
A FOREO innovációja abban rejlik, hogy úttörő termékeivel emberek millióinak bizonyíthatóan változtatja meg napi arcápolási rutinját, megkönnyítve a bőrápolást, hatékonyabbá és élvezetesebbé téve azt. A svéd márka forradalmasította a bőrápolásról alkotott elképzeléseket. A FOREO készülékek bizonyítottan hosszútávú befektetésnek minősülnek, hiszen egy legújabb technológiát alkalmazó arckezelés ára elérheti a 70-100 000 Ft-ot, ezzel szemben a márka ikonikus LUNA 3 terméke például jóval kevesebbe kerül, amelyet évekig használhatunk. A hírességek körében is méltán népszerű, a szépségipari piacon található leginnovatívabb arctisztító eszköz használata látható és hosszantartó eredményt kínál, mindezt az otthonunk kényelmében.
„A FOREO küldetése mindig is az volt, hogy jobbá tegye az emberek életét. A márkánk arról is ismert, hogy termékeink tartósak és kiváló minőségűek, működésük hibátlannak bizonyult és akár 8 év használat után is úgy néznek ki mintha újak lennének, hihetetlen hosszú akkumulátor élettartammal, ilyen hosszú idő után is.” mondta Trupcevic.
Tovább az eredeti cikkre: A svéd beauty-tech márka hamarosan emeli az árait